خبر

هدست بلوتوث بی سیم Redmi AirDots 3 رسماً معرفی شد

0

شیائومی طی یک مراسم گوشی هوشمند پرچمدار Redmi K40 را در چین رونمایی کرد و محصولات دیگری مانند دفترچه یادداشت RedmiBook Pro و هدست بلوتوثی Redmi AirDots 3 TWS را به بازار عرضه خواهد کرد.

هدست بلوتوث استریو بی سیم Redmi AirDots 3 جانشین Redmi AirDots 2 است که سال گذشته به بازار عرضه شد. طراحی این نسخه جدید نسبت به مدل قبلی تغییر آنچنانی نکرده است اما عملکرد آن نسبت به نسخه قبلی بهبود پیدا کرده است.

Redmi AirDots 3 توسط چیپست QCC3040 تغذیه می شود و نسخه بلوتوث از بلوتوث 5.0 استفاده شده در AirDots 2 به بلوتوث 5.2 ارتقا می یابد. نسخه ارتقا یافته سرعت اتصال سریع تر، سرعت انتقال داده بهبود یافته و اتصال پایدارتر را به همراه دارد. همچنین یک کدک aptX Adaptive برای کیفیت صدای به روز شده نیز وجود دارد. هدفون ها با یک بار شارژ حداکثر 7 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را برای شما به ارمغان می آورد که با جعبه شارژ آن تا 30 ساعت افزایش یابد. جعبه شارژ آن دارای باتری 600 میلی آمپری است.

علاوه بر این، Redmi AirDots 3 از کنترل لمسی چند منظوره، دستیار صوتی XiaoAI داخلی و پنجره pop-up سازگار با MIUI پشتیبانی می کند تا امکان مشاهده فوری اتصال و وضعیت باتری را فراهم کند. در جعبه ذخیره سازی از پورت USB-C برای شارژ سریع تر استفاده شده است. هدفون ها همچنین دارای استاندارد IPX7 هستند. این هدفون همچنین از فناوری کاهش نویز محیطی پشتیبانی می کند بنابراین هر زمان که تماسی دارید، صداهای غیرضروری اطراف را برای شفافیت بهتر مکالمه از بین می برد.

Redmi AirDots 3 دارای برچسب قیمت مناسب 30 دلاری است که در رنگ های سفید، سیاه و صورتی عرضه خواهد شد. شیائومی می گوید این هدست از تاریخ 4 مارس 2021 از طریق همه کانال های رسمی آنلاین / آفلاین آن در چین قابل خرید است.

لامپ میز کار شیائومی Mijia 3 عرضه شد

مقاله قبلی

اخبار جدید درمورد گوشی Xiaomi Mi 11 Lite (نسخه جوانان)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *