خبر

لامپ میز کار شیائومی Mijia 3 عرضه شد

0

بسیاری از شما لامپ میز کار Philips Desk Lamp 2 را به خاطر می آورید، بدون شک چراغی با طراحی بسیار چشمگیر و زیبا که شیائومی با همکاری فیلیپس آن را به کرد.

چند روز قبل از پایان سال 2020، شیائومی نسخه جدید این لامپ را برای فروش عرضه کرد و بدین ترتیب با همکاری مارک فیلیپس چراغ مطالعه 3 Mijia-Philips را عرضه خواهد کرد.

به طور کلی، این طراحی تقریباً مشابه، اما با تغییرات قابل توجهی است. در وهله اول، خطوط بسیار نرم تری را شاهد هستیم، با پایه مربع تر، هر چند با گوشه های بسیار گرد که باعث لطیف شدن رنگ ها، به ویژه کنتراست با پایه می شود.

این مدل نسبت به مدل قبلی نور عمودی کمتری را دارد، اما با افزایش چرخش دامنه در قسمت آرنج تقریبا در هر جهتی می تواند نور را هدایت کند.

ظرفیت نور افزایش یافته و از 1200 لومن به 1900 لومن رسیده است. این نیرو را می توان در 10 سطح مختلف تا حداقل 100 لومن تنظیم کرد. حداکثر توان آن 10 وات است و 32 LED دارد.

دمای رنگ آن نیز اصلاح شده و در این مدل 3700 K است. شاخص رندر رنگ آن Ra90 می باشد که دید واقعی رنگ ها را تضمین می کند، همچنین دارای سیستم های محافظتی برای جلوگیری از نور آبی و اثر استروبوسکوپی (سوسو زدن) است.

همانند مدل قبلی، این لامپ دارای یک سنسور با دقت بالا است که روشنایی را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. البته، این لامپ را می توان با Mi Home App (سرور چینی) وصل کرد که در آن می توانیم به حالت خواندن از پیش تعیین شده، رایانه / صفحه و حالت کودکان دسترسی پیدا کنیم.

 

سرمایه گذاری گسترده شیائومی برای بالش خواب ماساژ ستون فقرات گردنی LEGA AI

مقاله قبلی

هدست بلوتوث بی سیم Redmi AirDots 3 رسماً معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *