خبر

سرمایه گذاری گسترده شیائومی برای بالش خواب ماساژ ستون فقرات گردنی LEGA AI

0

کمردرد قبلاً برای افراد مسن یک چالش بود، اما در چند وقت اخیر، با استفاده گسترده از تلفن های هوشمند، افراد جوان و میانسال نیز درگیر کمردرد شده اند. داده ها نشان می دهد که بیماران مبتلا به اسپوندیلوز زیر 30 سال تقریبا 40٪ را تشکیل می دهند. شیائومی یوپین اکنون بالش خواب ماساژ  LEGA AI هوشمند را عرضه کرده است که برای کمک به مردم در مقابله با دردها طراحی شده است. این محصول دارای قیمت سرمایه گذاری جمعی 46 دلار است.

این بالش یک بالش دو منظوره است که شکل آن همانند بالش های معمولی می باشد. منحنی بالش طی آزمایش های فراوان برای شکل سر و گردن چینی طراحی شده است. در عین حال این بالش با فراهم کردن کششی عمیق حرفه ای، ماساژ و خواب یک گزینه مناسب برای تسکین دردهای مفرط می باشد.

این بالش از چهار حالت ماساژ (کشش عمیق، ماساژ گردن، خواب آرام و بیدار شدن از خواب صبح) پشتیبانی می کند، به شما امکان این را می دهد که یک ماساژ عالی ستون فقرات و گردن را تجربه کنید و مناسب ترین دما را برا یک خواب عالی فراهم می کند.

جدا از حالت های فوق، کشش عمیق دارای 4 سطح ارتفاع قابل تنظیم است. کیسه هوا تا ارتفاع مشخصی باد می شود و از قدرت سر برای کشش طبیعی استفاده می شود، که منحنی طبیعی C معکوس ستون فقرات گردنی را تقویت می کند.

حالت ماساژ گردن دارای 5 سطح ارتفاع قابل تنظیم است. بعد از اینکه کیسه هوا تا ارتفاع مشخصی باد کرد، به آرامی جمع شده و ستون فقرات گردنی با کشش حلقوی آزادانه کشیده می شود.

همچنین با عملکرد بیداری صبح زود کاربران می توانند زمان بیدار شدن برای بالش هوشمند را در برنامه Mijia تنظیم کنند. بالش برنامه بیدار شدن از صبح را به موقع شروع می کند و به آرامی از طریق حرکت بالا و پایین کیسه هوا از خواب بیدار می شوید.

بالش خواب ماساژ ستون فقرات گردنی LEGA AI می تواند به برنامه Mijia متصل شود. همچنین از کنترل صوتی XiaoAi پشتیبانی می کند.

گوشی تاشو Xiaomi M2011J18C در چین گواهینامه TENAA را دریافت می کند

مقاله قبلی

لامپ میز کار شیائومی Mijia 3 عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *