خبر

گوشی تاشو Xiaomi M2011J18C در چین گواهینامه TENAA را دریافت می کند

0

اطلاعات فاش شده در اوایل ماه جاری نشان داد که اولین تلفن تاشو توسط شیائومی دارای شماره مدل M2011J18C است. امروز این دستگاه از مقامات TENAA چین گواهینامه دریافت کرد. گواهینامه TENAA نکته خوبی است که ممکن است عرضه آن دور نباشد.

لیست TENAA تلفن M2011J18C هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. همچنین، هیچ تصویری از آن نمایش داده نشده است.در حال حاضر فقط قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G این گوشی مشخص شده است.

شایعات حاکی از آن است که اولین تلفن تاشو شیائومی توسط اسنپدراگون 888 تغذیه می شود. انتظار می رود تلفن تاشو M2011J18C از یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار باشد. همچنین، احتمالاً از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد. حدس زده می شود که دستگاه بر روی نسخه تغییر یافته MIUI 12 که مخصوص شکل تاشو طراحی شده اجرا شود.

در ماه دسامبر گزارش شد که شیائومی ممکن است سه نوع گوشی تاشو را در سال 2021 به بازار عرضه کند. تحلیلگر صفحه نمایش، راس یانگ نشان داد که شیائومی ممکن است تلفن های هوشمند تاشو را با طرح های out-folding ،in-folding و clamshell عرضه کند.

دستگاه out-folding می تواند نمایشگری در حدود 8 اینچ داشته باشد و ممکن است بزرگتر از تلفن in-folding باشد. در بالا نشان داده شده است که یک عکس از تلفن تاشو به نام Xiaomi با طراحی in-folding منتشر شده است. گمانه زنی ها این است که یکی از تلفن های تاشو این شرکت با نام رمز Cetus است و مجهز به Snapdragon SoC و دوربین 108 مگاپیکسلی است.

طرح های احتمالی، مشخصات و قیمت شیائومی Mi Pad 5 به بیرون درز کرد

مقاله قبلی

سرمایه گذاری گسترده شیائومی برای بالش خواب ماساژ ستون فقرات گردنی LEGA AI

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *