بررسینقد و بررسی

بررسی گوشی هوشمند شیائومی MI 11

0

نسخه جهانی شیائومی Mi 11 با صفحه نمایش 6.81 اینچی AMOLED و محافظ  Corning Gorilla Glass Victus ارائه می شود. این پرچمدار با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده Snapdragon 888 Octa Core برای کار و نیازهای شخصی شما به اندازه کافی قدرتمند است.

Mi 11 توسط شیائومی به عنوان سازنده نسل بعدی فیلم عرضه شد، به دلیل فیلمبرداری پیشرفته و عملکردهای فیلم سازی شناخته شده است. این تلفن هوشمنددارای دوربین های عقب سه گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین میکرو فوق العاده 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی ارائه می شود. دوربین اصلی 108MP با ضبط جزئیات هر دقیقه عکس های بسیار واضحی را ارائه می دهد، در نتیجه باعث می شود تصویر شما از صفحه خارج شود. دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی مناسب برای گرفتن مناظر مسحورکننده خاطرات سفر شماست و دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی کوچکترین موجود در عکسهای شما را زنده می کند. بنابراین این تنظیمات دوربین به سبک استودیویی برای ایجاد تصاویر و فیلم های حرفه ای مناسب است.

علاوه بر این، نرم افزار پیشرفته سینمایی AI Cinema امکانات پیشرفته ای مانند انجماد زمان، بزرگنمایی جادویی، شاتر آهسته، تایم لپس شب، یخ زدن فریم، دنیای موازی و غیره را برای شما به ارمغان می آورد که به شما امکان می دهد فیلم هایی مانند کارگردانان حرفه ای فیلمبرداری کنید. بنابراین، اگر عاشق یک فیلم هستید و آرزو دارید که فیلم های خارق العاده ای برای فیلم های خود ساخته خود تهیه کنید یا می خواهید تصاویر و فیلم های خیره کننده ای را برای اینستاگرام و TikTok بگیرید، پس Xiaomi Mi 11 برای شما ضروری است.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای تمام نیازهای شما در شبکه های اجتماعی مناسب است و فیلترهای سینمایی و عملکرد فوق العاده فیلمبرداری در شب باعث ضبط تصاویر و فیلم ها در نور کم و شب می شود.

شیائومی Mi 11 با شارژر  55 وات / 50 وات شارژر بی سیم و باتری 4600 میلی آمپر ساعت توانایی تحقق آرزوهای حرفه ای شما را دارد. گوشی شیائومی می ۱۱ در خرده فروشی با قیمت 799 دلار عرضه می شود، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رنگ سیاه وجود دارد.

ویدیوی منتشر شده از Redmi Note 10 صفحه AMOLED، طراحی قسمت پشتی و جزئیات اصلی را نشان می دهد

مقاله قبلی

طرح های احتمالی، مشخصات و قیمت شیائومی Mi Pad 5 به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *