خبر

ویدیوی منتشر شده از Redmi Note 10 صفحه AMOLED، طراحی قسمت پشتی و جزئیات اصلی را نشان می دهد

0

اوایل این هفته، یک عکس لو رفته از جعبه  Xiaomi Redmi Note 10 در سایت های اجتماعی مشاهده شد. امروز، یک خرده فروش هندی به نام Anis Mobile ویدئویی  از این دستگاه منتشر کرد تا برخی از ویژگی ها و مشخصات اصلی آن را فاش کند.

گزارش ها نشان داده اند که Redmi Note 10 در سه رنگ سبز، سفید و خاکستری در دسترس خواهد بود. فیلم منشر شده مدل خاکستری را با پشت خمیده به نمایش می گذارد. به نظر می رسد قسمت پشت دستگاه می تواند جنس  پلی کربنات داشته باشد.

شماره مدل M2101K7AI که متعلق به نوع کشور هند است را می توان بر روی برچسب قرار داده شده در صفحه پشت مشاهده کرد. در گوشه بالا سمت چپ یک ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد. گمانه زنی ها در مورد داشتن دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بسیار زیاد است.

Redmi Note 10 به عنوان اولین گوشی سری Note با صفحه نمایش AMOLED وارد بازار خواهد شد. صفحه تنظیمات نشان می دهد که با عملکرد نمایش همیشه روشن که در تلفن های دارای صفحه AMOLED یافت می شود، همراه خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که نرخ فرم ریت 60 هرتز را ارائه می دهد.

به نظر می رسد لبه بالایی Redmi Note 10 دارای یک بلندگو و بلستر IR است. لبه پایین آن یک بلندگوی دیگر، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری دارد و حسگر اثر انگشت آن در قسمت کناری دستگاه می باشد.

صفحه تلفن About نشان می دهد که حافظه داخلی ردمی نوت 10 128 گیگابایت است. این گوشی به سیستم عامل Android 11 مبتنی بر MIUI 12.0.1 و وصله امنیتی اندروید ژانویه 2021 مجهز شده است.

شایعات حاکی از آن است که Redmi Note 10 با چیپست اسنپدراگون 678 تغذیه می شود. هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع دستگاه در دسترس نیست. طبق گفته انیس موبایل، قیمت ردمی نوت 10 235 دلار است.

Redmi Note 10 به همراه سایر مدل ها مانند Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max از 4 مارس عرضه می شود.

بیشترین تلفن های هوشمند ارسال شده در سال 2020: آیفون 11، گلکسی A51، ردمی نوت 9 پرو و موارد دیگر

مقاله قبلی

بررسی گوشی هوشمند شیائومی MI 11

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *