خبر

شیائومی شارژر نیترید گالیم 33W با قیمت 79 یوان عرضه می نماید

0

امروز ، در تاریخ 23 فوریه 2021 ، اخبار امروز Xiaomi خبر از این می دهد که شرکت شیائومی شارژر نیترید گالیم  33W را عرضه می کند. این محصول با کابل شارژ تحت مارک فرعی Xiaomi Youpin در قفسه ها قرار دارد. این محصول برای خرید در تاریخ 25 فوریه ساعت 10:00 صبح در دسترس خواهد بود

ویژگی های شارژر نیترید گالیم 33W شیائومی:

اندازه شارژر فوق العاده کوچک بوده و حمل این شارژر کوچک بسیار ساده است. وقتی این شارژر Youpin را با شارژر Xiaomi 22W USB-C مقایسه می کنیم ، این شارژر جدید تقریباً 56٪ کوچکتر است. شارژر جدید مجهز به فناوری نیترید گالیم سیاه می باشد. در کنار این ، شارژر Xiaomi 33W Gallium Nitride با شارژدهی بالا ارائه می شود.

شارژر جدید مجهز به فناوری هوشمندی است که جریان خروجی را تشخیص می دهد. شارژر  جریان مورد نیاز دستگاه های مختلفی مانند Apple ، Android و Switch را تأمین می کند. شارژر نیازهای متعدد روزمره ما و دستگاه های سرگرمی را برای شارژ کردن  تامین می کند.

وقتی در مورد سرعت شارژ صحبت می کنیم ، شارژر می تواند Redmi K30 Extreme Commemorative Edition را فقط در 58 دقیقه شارژ کند. و برای شارژ آیفون 12 ، شارژ 60 درصد فقط 30 دقیقه طول می کشد.

بسته شارژر شامل یک کابل شارژ فلش 3A است. به دلیل محدودیت های ولتاژ خروجی ، شارژر Xiaomi 33W GaN از شارژ لپ تاپ پشتیبانی نمی کند.

از نظر ایمنی ، شارژر Xiaomi 33W از دستگاه های سنجش مقاومت خازنی با دقت بالا ، محافظت از اتصال کوتاه ، محافظت از جریان بیش از حد ، حفاظت از دمای بیش از حد و ولتاژ بیش از حد استفاده می کند.

شیائومی پاوربانک IDMIX P10 Pro 10،000mAh را با پشتیبانی از پورت Lightning عرضه می کند

مقاله قبلی

Redmi Y3 سرانجام به روزرسانی اندروید 10 در هند را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *