خبر

شیائومی پاوربانک IDMIX P10 Pro 10،000mAh را با پشتیبانی از پورت Lightning عرضه می کند

0

اپل اخیراً گوشی های هوشمند سری آیفون 12 را به بازار عرضه کرده و با این کار ، این شرکت پشتیبانی از شارژ سریع PD 20W را نیز ارائه داده است. از آن زمان ، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات شارژ سریع این دستگاه های جدید را به بازار عرضه کرده اند و اکنون شیائومی نیز به این لیست پیوسته است.

شیائومی از طریق پلتفرم Xiaomi Youpin خود پاوربانک IDMIX P10 Pro را در چین راه اندازی کرده است. این پاوربانک 199 یوان (تقریباً 31 دلار) قیمت دارد اما نسخه سبز آن در حال حاضر با قیمت 189 یوان یعنی حدود 29 دلار در دسترس است.

پاوربانک IDMIX P10 Pro با پشتیبانی از ظرفیت 10،000mAh ارائه می شود و نکته جالب توجه این است که به رابط Lightning دارای گواهی MiFi مجهز شده است. این پاوربانک از شارژ سریع Apple PD 20W پشتیبانی می کند که ادعا می شود آیفون 12 را فقط در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند. جدا از آن ، از شارژ سریع Huawei SCP 22.5W نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دارای پورت Lightning و پورت USB Type-C برای ورودی و خروجی است. این شرکت خاطرنشان می کند که به همان اندازه که دستگاه به کابل Lightning دارای گواهینامه MiFi با نام تجاری IDMIX مجهز است ، می توان آن را شارژ و خود شارژ کرد.

دارای طرح قوس دو طرفه ارگونومیک و ضخامت آن فقط 12.8 میلی متر است. قسمت جلوی پاوربانک به نمایشگر کوچکی مجهز است که میزان باتری باقیمانده را در زمان واقعی نشان می دهد.

با ظرفیت باتری 10،000 میلی آمپری ، پاوربانک می تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند. طبق ادعای این شرکت ، آیفون 12 3.1 بار ، هواوی پی 40 1.8 بار و شیائومی 10 1.7 بار شارژ می شود.

شیائومی MIJIA Fascia Gun را تحت سرمایه گذاری جمعی عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی شارژر نیترید گالیم 33W با قیمت 79 یوان عرضه می نماید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *