خبر

شیائومی MIJIA Fascia Gun را تحت سرمایه گذاری جمعی عرضه می کند

0

حدود ژوئیه سال گذشته ، شیائومی اسلحه ماساژ نانو Merach Merrick Nano را برای پشتیبانی از سیستم عامل سرمایه گذاری گسترده Youpin راه اندازی کرد. بعداً در دسامبر سال 2020 ، این محصول برای بازار جهانی Indiegogo به بازار عرضه شد و استقبال فوق العاده چشمگیر بود.

شیائومی در حال راه اندازی اسلحه ماساژ خود با نام MIJIA Fascia Gun است. صفحه محصول قبلاً در شیائومی مال فعال شده است در حالی که تأمین مالی سرمایه از 24 فوریه آغاز می شود.

از جزئیات صفحه محصول می توان دریافت که اسلحه ماساژور از یک موتور بدون برس پرسرعت استفاده می کند که از سه فرکانس 1800، 2400 و 3200 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. اسلحه از ویژگی یادآوری که هنگام فشار بیش از حد فعال می شود برخوردار است. این محصول همچنین کم صدا می باشد که گفته می شود فقط 45dB است.

آنچه باعث برجسته شدن این موضوع می شود شاید طراحی قابل حمل باشد. وزن اسلحه ماساژور فقط 865 گرم است و دارای دسته ای به قطر 47 میلی متر می باشد. علاوه بر این ، اسلحه توسط یک باتری لیتیومی 2600 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود که از طریق رابط USB Type-C قابل شارژ می باشد. XIoami می گوید تفنگ ماساژور می تواند تا 12 ساعت استفاده شود اما ما معتقدیم که این به نوع استفاده بستگی دارد.

MIJIA Fascia Gun  با برچسب قیمت 77 دلاری در خرده فروشی ها عرضه خواهد شد اما هم اکنون شرکت شیائومی در حال جذب سرمایه برای این محصول با برچسب قیمت 69 دلار می باشد.همانطور که قبلا گفته شد تامین سرمایه گذاری در ساعت 10صبح 24 فوریه برگذار خواهد شد.

مدل جدید تلویزیون Redmi TV Max به رویداد معرفی سری Redmi K40 می آید

مقاله قبلی

شیائومی پاوربانک IDMIX P10 Pro 10،000mAh را با پشتیبانی از پورت Lightning عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *