خبر

مدل جدید تلویزیون Redmi TV Max به رویداد معرفی سری Redmi K40 می آید

0

سال گذشته ، شیائومی بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را به نام Redmi Smart TV MAX 98 راه اندازی کرد. تقریباً یک سال بعد ،  شرکت اکنون شروع به طعنه زدن به مدل دیگری کرده است. گفته می شود این تلویزیون در رویداد معرفی سری Redmi K40 که قرار است در تاریخ 25 فوریه برگزار شود ، اعلام خواهد شد.

حساب رسمی  تلویزیون هوشمند شیائومی Weibo تیزر تبلیغاتی تلویزیون Redmi MAX آینده را منتشر کرد. در این پست ، این شرکت از افراد اینترنتی می خواهد اندازه مدل جدیدتر را برای برنده شدن یک بلندگوی بلوتوث حدس بزنند.

تاکنون ، این شرکت هیچ هایلایتی از این تلویزیون را فاش نکرده است. این شرکت فقط اشاره کرده که تلویزیون Redmi MAX آینده آنقدر بزرگ است که تقریباً نمی تواند وارد آسانسور شود.

برای کسانی که بی اطلاع هستند ، تلویزیون Redmi Smart MAX 98  که در سال 2020 منتشر شده بزرگترین تلویزیون شیائومی تاکنون است. همانطور که از نامش پیداست ، این تلویزیون 98 اینچی یک صفحه  LCD با نور پس زمینه LED با وضوح 2160*3840 پیکسل (4K) و سرعت تازه سازی 60 هرتز را به رخ می کشد. این صفحه دارای زاویه دید 178 درجه ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 98.8 درصد است و 85 درصد از طیف رنگی NTSC را پشتیبانی می کند.

مجهز به سیستم Amlogic T972 SoC است که همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در قسمت جلوی اتصال ، تلویزیون با دو باند WiFi ، بلوتوث ، مادون قرمز ، 3 عدد ورودی HDMI (یکی از آنها با ARC سازگار است) ، AV کامپوزیت ، 2 عدد پورت DTMB ،USB ، اترنت و S / PDIF همراه است.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به بلندگوهای 2 * 8 وات ، دالبی صوتی ، DTS-HD ، HDR ، MEMC ، دستیار صوتی Xiao AI و سرویس تجمیع محتوای PatchWall اشاره کرد. این محصول با قیمت 19999 پوند آغاز به کار کرد و همچنان در Mi.com با همان قیمت ذکر شده است.

Redmi Smart TV MAX 98 به دلیل اندازه بسیار زیاد ، فقط مدتها به صورت آنلاین در دسترس بود. سرانجام در دسامبر سال 2020 به یک فروشگاه آفلاین راه یافت. ساخت این تلویزیون دشوار و نصب آن به نیروی متخصص نیاز دارد.

 

 

Redmi K40 ارتقا کیفیت صوتی: پشتیبانی از Dolby Atmos

مقاله قبلی

شیائومی MIJIA Fascia Gun را تحت سرمایه گذاری جمعی عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *