خبر

پروژه ساخت اتومبيل شيائومى

0

اطلاعات حاكى از آن است كه  شیائومی قصد دارد اتومبیل خود را بسازد، پروژه ای که توسط Lei Jun رهبری می شود

از آنجا كه هواوی اخیراً حضور خود را در صنعت خودرو گسترش داده است، به نظر می رسد كه شیائومی نيز قصد ورود به بازار را در اين صنعت نیز دارد. گزارش هاى جدید حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد خودروی شخصی خود را بسازد.

بر اساس گزارش iFengNews، چند منبع اخیرا اعلام کرده اند که شيائومى غول فناوری چینی، قصد دارد خودروی خود را بسازد و آنرا به عنوان یک تصمیم استراتژیک در نظر دارد، اما جزئیات و مسیر اين هدف هنوز مشخص نشده است. البته متغیرهای زیادی وجود دارد و هیچ چیز قطعى نيست. در ضمن این پروژه مستقیماً توسط بنیانگذار و مدیرعامل سازنده گوشی های هوشمند، لی جون هدایت خواهدشد، هرچند كه شرکت شيائومى هنوز به زمان انجام اين پروژه و رونمايى از آن پاسخ نداده است.

در سال 2013 ، لی جون دو بار به ایالات متحده سفر کرده بود تا با ایلان ماسک مدیر عامل تسلا دیدار کند و اکنون به نظر می رسد که علاقه لى جون در این زمینه بیشتر شده است. همچنين هنگامی که بازار گوشی های هوشمند با رکود روبرو است، ساخت اتومبيل تنوع ايجاد مي كند. علاوه بر این، بازار وسایل نقلیه هوشمند الکتریکی با افزايش طرفداران روبرو است. البته، اگر این شرکت بخواهد حضور خود را در یک بازار گسترش دهد، به ویژه در مورد تیم تحقیق و توسعه قابل توجه و تخصص در سخت افزار الکترونیکی، اصلاً تعجب آور نخواهد بود.

با اين وجود، شیائومی هنوز در این مورد پاسخی نداده است، بنابراین فعلاً برای تأیید این خبر زود است بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و در صورت وجود اطلاعاتى جديد، با شما در ميان ميگذاريم.

آپديت گوشى مدل Redmi note 8 به اندرويد ١١

مقاله قبلی

بررسی لپ تاپ A1 با قابلیت 360 درجه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *