خبر

آپديت گوشى مدل Redmi note 8 به اندرويد ١١

0

گوشى Redmi note 8 یکی از بهترین تلفن های هوشمند ارزان قیمت در زمان خود بود. این دستگاه با MIUI 10 مبتنی بر Android 9.0 Pie برای اولین بار عرضه شدكه بعدها به MIUI 11 و MIUI 12 به روزرسانی شد. این گوشی حتی دارای اندروید 10 نیز بود. كه اکنون، این شرکت شروع به به روزرسانی اندروید 11 برای این گوشی و ارائه آن به بازار كرده است.

در دسامبر سال 2020، شیائومی آپديت اندروید 11 را برای برخی از تلفن های هوشمند 2019 خود تأیید کرد. براى كسانى كه اطلاعى ندارند، این شرکت تنها یکبار دستگاه های خود را آپديت  مي كند اما در کمال تعجب، سری محبوب Redmi Note 8 نیز در این لیست جدید قرار گرفت.

از این رو، گوشى Redmi Note 8  اکنون به روز رسانی Android 11 را با شماره ساخت V12.0.1.0.RCOCNXM در چین دریافت كرده است و اين آپديت در حال حاضر در مرحله “Stable Beta” است و بنابراین فقط برای کاربران منتخب کشور در دسترس است.

در اين صورت، آپديت جديد مدل Redmi note 8 در روزهای آینده در دسترس همه کاربران قرار مى گیرد.  به همین ترتیب، نسخه های بین المللی این تلفن با ساخت MIUI منطقه ای، یعنی Global، هند، اندونزی و EEA نیز باید به زودی آن را دریافت کنند.

علاوه بر این، همچنین می توان  انتظار داشت که شیائومی آپديت اندروید 11 را برای Redmi Note 8T، که در واقع همان گوشی است اما با NFC، ارائه می دهد. این دستگاه دارای سه ساخت مختلف MIUI منطقه ای مانند جهانی ، EEA و روسیه است.

با این اوصاف ، ردمی نوت 8 تاکنون هر کدام دو به روزرسانی MIUI و Android دریافت کرده است. كه با توجه به سوابق شیائومی ،MIUI 13 می تواند آخرین به روزرسانی عمده برای این تلفن هوشمند باشد.

گوشى شيائومى مدل Mi 10

مقاله قبلی

پروژه ساخت اتومبيل شيائومى

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *