خبر

گوشى شيائومى مدل Mi 10

0

گوشى شيائومى مدل Mi 10 با اسنپدراگون 870 كه از کیفیت صدای فوق العاده ای برخوردار می باشد.

با وجود اطلاعات موجود محدود، براى همه ى ما روشن است که جدا از گوشى مدل Redmi K40 با قدرت اسنپدراگون 870، شیائومی مدل جديد گوشى اختصاصی خود را با تراشه زيبا (نسخه ویژه Xiaomi Mi 10)منتشر كرده است. گوشی هاى مدل 10 Xiaomi Mi عملکردی فوق العاده را ارائه می دهند اما در عين حال هزینه کمتری نسبت به گوشی های همراه Snapdragon 888 دارند.

بدنه ى اين گوشى همراه بر اساس یک فرآیند 7 نانومتری ساخته شده است. همچنين پردازنده مرکزی آن شامل یک هسته فوق العاده بزرگ A77 (3.19GHz)، سه هسته بزرگ A77 (2.42GHz) و چهار هسته کوچک A55 (1.8GHz) است. جنبه های دیگر اين مدل با اسنپدراگون 865 پلاس سازگار است و برای اتصال 5G، از باند پایه X55 5G استفاده می شود.

همچنين در مورد نسخه جدید اين گوشى مدل شیائومی Mi 10، اخیراً، یک وبلاگ نویس معروف Weibo اخبار جالبی و جنجالى را ارائه داده است كه به گفته وى طرفداران مدل Mi که کیفیت صدای خروجى تلفن همراه بسيار برايشان  مهم و حائز اهميت است، مي توانند اين ويژگى را در نسخه جدید Mi 10 دريافت و شاهد افزايش دو برابرى صداى آن از مدل هاى ديگر باشند.

بزرگترین ویژگی گوشى نسخه جدید شیائومی Mi 10، جایگزینی تراشه اسنپدراگون 870 و استفاده از قالبی مشابه Mi 10 Ultra است. علاوه بر این، اين گوشى تغییر کمی در تنظیمات نسبت به نسخه قدیمی دارد. همچنين در توضيحات اين محصول به وضوح آمده است که این بار بلندگو با دو بلندگوی نسخه جدید Mi 10 نیز بشيار بهتر شده است.

به طور کلی ، این محصول یک محصول کاملاً رقابتی است.

برنامه MIUI Notes پشتیبانی از طرح ها را در چین اضافه می کند

مقاله قبلی

آپديت گوشى مدل Redmi note 8 به اندرويد ١١

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *