خبر

برنامه MIUI Notes پشتیبانی از طرح ها را در چین اضافه می کند

0

از زمانی که این شرکت در اواخر آوریل رسماً از آخرین نسخه پوسته اندروید خود به طور رسمی رونمایی کرد ، به طور مداوم ساخت MIUI 12  بتا را برای دستگاه های واجد شرایط عرضه می کند. با استفاده از هر ساخت جدید ، این شرکت ویژگی های جدیدی مانند نظارت بر ضربان قلب با استفاده از دوربین تلفن و فلاش LED ، تصاویر صفحه دستگاه ، OCR در برنامه گالری ، عکس های با نوردهی طولانی ، فیلتر جایگزین آسمان ، حالت خواندن کاغذ و موارد دیگر را ارائه داده است. اکنون ، سازنده گوشی های هوشمند برنامه MIUI Notes را با پشتیبانی از sketch به روز کرده است.

دقیقاً مانند سایر پوسته های مهم اندرویدی ، MIUI نیز با مجموعه ای از برنامه های شخص اول همراه است. یکی از آنها یادداشت های MIUI است. همانطور که از نامش پیداست ، کاربران می توانند از این برنامه برای یادداشت برداری سریع استفاده کنند و حتی می توانند یادداشت های صوتی را ضبط کنند.

با آخرین نسخه بتا ، که در حال حاضر در چین (از طریق ITHome) در دسترس است ، کاربران حتی می توانند در برنامه طرح بکشند. جالب است که شیائومی پشتیبانی از sketch را اضافه می کند در حالی که هیچ یک از گوشی های این شرکت با قلم همراه نیستند. شاید این شرکت در حال آماده سازی یک تلفن هوشمند یا تبلت با دیجیتایزر باشد اما این فقط یک حدس و گمان ما است.

به هر حال ، کاربران می توانند با انگشتان خود و یا لوازم جانبی قلم استاندارد موجود در بازار ، در MIUI Notes طرح بکشند. این یک تجربه ایده آل نیست ولی از هیچ چیز بهتر است.

روش رفع مشکل اتصال AirDot شیائومی

مقاله قبلی

گوشى شيائومى مدل Mi 10

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *