خبر

سری شیائومی Redmi Note 9 دارای نقصی است که ممکن است بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارد

0

برند Redmi شیائومی در اوایل سال جاری از سری Redmi Note 9 رونمایی کرد. این سری از مدلهای Redmi Note 9 و Note 9 Pro ساخته شده است و مدل هایی با استفاده از ماژول دوربین مربع شکل شبیه به مدل Redmi 10x ساخته شده اند. گزارش هایی در مورد نقص در ماژول دوربین وجود دارد که به گرد و غبار اجازه می دهد راه خود را به داخل دوربین بیابد و از این طریق کیفیت تصویر را در صورت وقوع تحت تأثیر قرار دهد.

ظاهراً ماژول دوربین مدل های Redmi Note 9 با نقص کارخانه همراه است زیرا به نظر می رسد به درستی آب بندی نشده است که باعث می شود ذرات ریز از زیر شیشه فرار کنند. از آنجا که در داخل آن قرار دارد ، پاک کردن اجزای گرد و غبار با یک پارچه نرم غیرممکن است. این امر در نتیجه باعث می شود تصاویر گرفته شده با استفاده از لنزهای کثیف غلیظ یا تار شوند.

به نظر می رسد که این شماره بر تعداد قابل توجهی از واحدهای Redmi Note 9 و Note 9 Pro تأثیر می گذارد و شیائومی از قبل اطلاع دارد. در حالی که در ماه ژوئن در پاسخ به شکایت یک کاربر در توییتر ، آلوین تسه ، مدیر کل شرکت شیائومی اندونزی ، تأیید کرد که این شرکت گزارشاتی را دریافت کرده است و برای جلوگیری از موارد بعدی ، کنترل کیفیت آن را سخت تر می کند. وی همچنین اظهار داشت که افراد دارای واحدهای تحت تأثیر این مسئله در مراکز خدمات شیائومی حضور خواهند داشت.

از آن زمان ، گزارشات تازه ای از واحدهای Redmi Note 9 با همین موضوع منتشر شده است. ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم که آیا این واحدها قبل از کشف مسئله آزاد شده اند یا اینکه آیا شرکت از آن زمان به بعد کیفیت QC را بهبود داده است. اگر شما مالک دستگاه های سری Redmi Note 9 هستید ، حتما سعی کنید تا حد امکان آن را از گرد و غبار دور نگه دارید. اگر مدل Redmi Note 9 را در اختیار دارید می توانید در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

شیائومی رایانه رومیزی Ningmei را با AMD Ryzen R5 2600 ، تا 16 گیگابایت رم عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی سیستم دوربین هوشمند را با سنسورهایی با قابلیت کج شدن ثبت اختراع می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *