خبر

شیائومی کارت NFC قفل درب هوشمند Aqara را عرضه کرد

0

به تازگی Xiaomi Ecological Chain یک محصول جدید را برای امنیت منزل به بازار عرضه کرده است. این کارت قفل درب هوشمند Aqara NFC است که 49 یوان (تقریباً 7 دلار آمریکا) قیمت دارد.

در واقع کارکرد قفل درب هوشمند Aqara دارای یک کارت کلید کوچک است که به شما امکان می دهد قفل درب ها را از طریق قفل درب هوشمند انجام دهید. این یک ریزپردازنده در قسمت داخلی قرار دارد که دارای امنیت درجه یک می باشد. کارت Aqara ابعاد 42 در 26 در 3.5 میلی متر و فقط 4 گرم وزن دارد. از طریق الگوریتم داده ها و قابلیت های ذخیره سازی ، نمی توان آن را کپی کرد و محافظت از امنیت در سطح مالی را ارائه می دهد.

هر کارت NFC قفل درب هوشمند Aqara دارای یک تراشه امنیتی EAL5+ است تا از امنیت اطلاعات کلیدی اطمینان حاصل کند. همچنین از کد رمزگذاری دقیق برای جلوگیری از هرگونه تکثیر استفاده می کند. حتی اگر شخصی کارت اصلی خود را از دست دهد ، کاربر می تواند اعتبارات ذخیره شده در قفل درب هوشمند را به سادگی حذف کند تا از دسترسی ناخواسته به منازل یا اماکن دیگر جلوگیری کند.

علاوه بر این ، کاربران می توانند در صورت پیدا کردن آن ، کارت اصلی را دوباره برگردانند و یا کارت جدیدی را دریافت کنند. در حال حاضر ، کارت NFC قفل درب هوشمند Aqara فقط در تعداد انتخاب قفل های درب هوشمند از جمله سری Aqara N و سری Aqara P قفل های هوشمند (N100 ، N200 ، P100) پشتیبانی می شود. یک کارت تنها از یک قفل درب هوشمند پشتیبانی می کند ، در حالی که خود قفل را می توان به طور همزمان با 5 دستگاه NFC جفت کرد.

شیائومی در حال کار بر روی ژست “Back Tap” برای MIUI 12 است

مقاله قبلی

عرضه 70Mai A800 دوربین دوچشمی 4K در Indiegogo

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *