خبر

شیائومی MI Ebook Reader مجوز بلوتوث را دریافت می کند

0

سال گذشته ، شیائومی اولین کتاب خوان الکترونیکی خود با نام MiReader را اعلام کرد. این محصول منحصر به چین است اما ممکن است بزودی تحت عنوان MI Ebook Reader نسخه جهانی منتشر شود.

MI Ebook Reader در پایگاه داده Bluetooth SIG مشاهده شده است. دستگاه گواهینامه بلوتوث خود را در 23 ژوئیه دریافت کرده و گواهی نامه نشان می دهد که از طریق بلوتوث 5.0 به آن متصل می شود.

اخیراً ، شیائومی بیشتر محصولات غیر اسمارت فون خود را در خارج از چین عرضه می کند. فقط چند هفته پیش ، کمپرسور هوایی الکتریکی را در هند راه اندازی کرد. کمپرسور هوا قابل حمل بیش از یک سال پیش در چین و قبل از انتشار نسخه جهانی راه اندازی شد. رایانه های شخصی Mi Notebook نیز راه خود را از چین خارج کرده است. بنابراین جای تعجب ندارد که بخواهد Ebook Reader خود را در خارج از چین راه اندازی کند.

MiReader دارای صفحه نمایش 6 اینچی با PPI تقریبی 221 است. همچنین یک چراغ جلوی قابل تنظیم با 24 سطح نیز وجود دارد ، بنابراین صاحبان می توانند در تاریکی مطالعه کنند. این دستگاه از یک پردازنده Allwinner به همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه استفاده می شود. شیائومی MI Ebook Reader از چندین فرمت فایل از جمله epub ، PDF ، DOC ، XLS ، TXT و PDF پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند محتوای خود را روی دستگاه کنار بگذارند.

ما نمی توانیم بگوییم که به زودی MI Ebook Reader عرضه می شود اما وقتی جزئیات بیشتری دریافت کردیم، شما را به روز می کنیم.

شیائومی MIUI را برای TV 3.0 عرضه می کند، زیبایی شناسی جدید و تجربه متقابل هوشمند را به ارمغان می آورد

مقاله قبلی

شیائومی طراحی گوشی هوشمند با استریو وایرلس واقعی TWS داخلی را به ثبت رساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *