خبر

شیائومی یوپین در حال جذب سرمایه مردمی پلوپز قابل حمل و چند منظوره است

0

پلتفرم شیائومی یوپین در حال جذب سرمایه مردمی برای محصول جدید است. این پلوپز قابل حمل و چند منظوره است. این ابزار جدید آشپزی در حال حاضر تقریبا 50 دلار جذب سرمایه مردمی می شود.

مطابق توضیحات محصول ، پلوپز قابل حمل بر روی هدف جوانان و جمعیتی جوان است. از آنجا که زندگی مدرن بسیار جنجالی شده است و افراد شاغل هم زمان کمتری برای پخت و پز و یا یادگیری دارند ، پلوپز چند منظوره به کار ساده و آسان کمک می کند. برای بهره برداری ، فقط کافی است مواد لازم را با مقدار لازم اضافه کرده و تایمر را تنظیم کنید.

طراحی پلوپز قابل حمل و چند منظوره شیائومی یوپین از سبدهای سنتی برنج چینی الهام گرفته شده است که همراه با زیبایی شناسی مینیمالیستی مدرن ساخته شده است. نکته قابل توجه این است که در سال 2019 جایزه ای را برای طراحی خود بدست آورد. بدنه جمع و جور دارای ظرفیت 2.1 کیلوگرم با 6 عملکرد مختلف است. این پلوپز می تواند برنج ، سوپ ، فرنی و… را طبخ کند و حتی می تواند به عنوان یک صندوق ذخیره سازی عمل کند که گرمای غذا را حفظ می کند.

پلوپز چند کاره قابل حمل یوپین تقریباً 26-36٪ از پلوپزهای سنتی کوچکتر است و از طریق یک سیستم لمسی یکپارچه عمل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که دستگاه را روشن کنید ، یک حالت و تایمر تنظیم کنید و این همان کاری سختی است که شما انجام می دهید. این کار هرگونه دردسرهایی را که ممکن است با آن روبرو شوید به طور کامل از بین می برد و نیازی نیست کاربران حتی دستور پخت یا یادگیری دستور العمل را بیاموزند. این در حال حاضر در پلت فرم شیائومی یوپین در دسترس است و به هدف جذب سرمایه مردمی خود رسیده است.

شیائومی پروژکتور Mijia Projector 2 Pro را در چین عرضه کرد

مقاله قبلی

حق ثبت اختراع نوع شیائومی می میکس آلفا با نمایشگرهای دوگانه و دوربین بزرگنمایی AI + ویدئو

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *