خبر

شیائومی پروژکتور Mijia Projector 2 Pro را در چین عرضه کرد

0

شیائومی پس از راه اندازی Mijia Projector در سال گذشته و نسخه Mijia Projector 1S 4K در ماه گذشته در چین ، امروز نسل بعدی Mijia Projector 2 Pro را به بازار عرضه کرد. هم اکنون برای پیش خرید در چین با 14 پوند در دسترس است.

پروژکتور شیائومی نسخه پرو 2 تقریباً با 658 دلار قابل خرید می باشد. کسانی که دستگاه را پیش خرید کرده اند ، باید مابقی مبلغ را در تاریخ 29 ژوئیه ، روزی که محصول شروع به ارسال می کند ، پرداخت کنند. کسانی که این پروژکتور را پیش خرید کرده ان ، لامپ شارژ Mijia را نیز به صورت رایگان دریافت می کنند.

لیست رسمی پروژکتور شیائومی نسخه پرو 2 فاش می کند که دارای منبع نور 4 لامپ LED Luminus است که میزان روشنایی تا 1300 ANSI Lumens را ارائه می دهد. این به معنی این است که چنین روشنایی می تواند در طول روز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

طیف رنگی Rec709 حدود 100% است و از دیکد HDR10+ پشتیبانی می کند. نسبت 1.1:1 است و دستگاه می تواند تصاویر را با حداکثر اندازه 200 اینچ نمایش دهد اما این شرکت صفحه نمایش 60 تا 120 اینچی را پیشنهاد می کند.

برای فاصله تا 2 متر ، این شرکت از صفحه 80 اینچی و برای فاصله حدود 2.5 متر و 3 متر به ترتیب اندازه صفحه نمایش 100 اینچ و 120 اینچ را توصیه می کند.

پروژکتور شیائومی دو حالت فوکوس را ارائه می دهد – تمرکز غیر حسگر TOF و دوربین فوکوس. به لطف دستگاه مارپیچی شش محوره ، دستگاه می تواند فوراً با استفاده از فوکوس هوشمند، هربار که برای اولین بار شروع کرده اید یا مکان آن را جابجا کنید، کامل کند.

Mijia Projector 2 Pro از یک پردازنده 12 نانومتری Amlogic T972 بهره می برد که ادعا می کند 63 درصد عملکرد بهتری دارد و 55 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به T962 دارد.

این گوشی از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. در کنار رمزگشایی 4K ، دستگاه از رمزگشایی 8K نیز پشتیبانی می کند. بلندگوهای hi-fi با فرکانس دوگانه کامل 1.75 اینچی 10واتی صدا پخش می کنند و این دستگاه همچنین به دستیار صوتی هوشمند XiaoAI مجهز شده است.

در مورد پشتیبانی از روش های مختلف پروژکتورینگ، Miracast ، DLNA و Airplay برای عکس ، فیلم و بازی وجود دارد. در بخش نرم افزار همراه با PatchWall UI است که در تلویزیون های هوشمند شیائومی یافت می شود و می تواند به دستگاه های خانگی هوشمند متصل شود.

فروشگاه یوپین شیائومی، مانیتور منحنی HKC و میز ایستاده برقی Loctek برای گیمرها را در لیست فروش قرار داد

مقاله قبلی

شیائومی یوپین در حال جذب سرمایه مردمی پلوپز قابل حمل و چند منظوره است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *