خبر

فروشگاه یوپین شیائومی، مانیتور منحنی HKC و میز ایستاده برقی Loctek برای گیمرها را در لیست فروش قرار داد

0

فروشگاه یوپین شیائومی دارای محصولات جدیدی بسیار عالی برای گیمرها و غیر گیمرهاست. اولین محصول مانیتور منحنی HKC است که در انواع 29 اینچ و 34 اینچ عرضه می شود و محصول دوم آن میز ایستاده الکتریکی Loctek برای گیمرها است.

مانیتور منحنی HKC

مانیتور منحنی HKC در دو اندازه – 29 اینچ و 34 اینچ ارائه می شود. هر دو در سه طرف دارای حاشیه های باریک هستند ، نسبت ابعاد آن 21:9 و انحنای 1500R است. آنها همچنین از حالت تصویر به تصویر (PBP) و حالت تصویر در تصویر (PIP) پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که مانیتورها می توانند خروجی را از دو منبع به طور هم زمان یا در کنار هم یا در بالای یکدیگر نشان دهند. این دقیقاً همان جایی است که شباهت های آنها به پایان می رسد.

نسخه 29 اینچی دارای رزولوشن 2560×1080 و سرعت تازه سازی 75Hz است در حالی که نسخه 34 اینچی دارای رزولوشن 3440×1440 و سرعت تازه سازی 100Hz است. وقتی صحبت از درگاه ها می شود ، این دو مانیتور نیز متفاوت هستند. نسخه 24 اینچی دارای درگاه HDMI 1.4 ، درگاه VGA و درگاه نمایشگر است در حالی که نسخه 34 اینچی دارای دو درگاه HDMI و یک درگاه نمایشگر است.

این دو مانیتور برای خرید در فروشگاه Youpin در دسترس هستند. نسخه 29 اینچی (157 دلار) و نسخه 34 اینچی (257 دلار) است.

میز ایستاده برقی Loctek برای گیمرها

اگر در حال گرفتن مانیتور جدید هستید ، ممکن است بخواهید یک میز ایستاده زیبا را نیز بگیرید. میز ایستاده برقی Loctek ممکن است برای گیمرها طراحی شده باشد اما هرکسی می تواند از آن استفاده کند.

قسمت بالای میز دارای فیبر کربن است و در دو الگوی پروانه و مستطیل در دسترس است. برگه مشخصات می گوید دامنه بلند کردن آن 710mm-1210mm است. کنترل ها در سمت چپ هستند و دارای صفحه نمایش هستند که ارتفاع فعلی را نیز تنظیم می کند. کاربران همچنین می توانند سه تنظیم ارتفاع مختلف را ذخیره کنند و امکان جابجایی آسان بین ارتفاعات دلخواه را فراهم می کنند.

میز ایستاده الکتریکی Loctek مخصوص گیمرها حداکثر وزن 70 کیلوگرم را پشتیبانی می کند. همچنین دارای قدرت توان 100V – 240V است. این میز دارای برچسب قیمت (272 دلار) در فروشگاه Youpin است.

 

شیائومی می بند 4C در تایوان بصورت رسمی عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی پروژکتور Mijia Projector 2 Pro را در چین عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *