خبر

شیائومی می بند 4C در تایوان بصورت رسمی عرضه شد

0

شیائومی می بند 5 روز چهارشنبه توسط شیائومی به بازار بین المللی عرضه شد. فقط چند روز پس از آن ، غول فناوری چینی اکنون می بند 4C را در تایوان راه اندازی کرده است. این درحالی است که گروه هوشمند در اوایل این ماه در اندونزی فهرست شدند.

می بند 4C نوع جهانی ردمی بند است که در ماه آوریل در چین راه اندازی شد. در اوایل ماه جاری توسط e-tailer Shopee در مالزی ذکر شده اما این اولین لیست رسمی توسط شیائومی است. Band 4C از یک صفحه نمایش لمسی رنگی با ابعاد 1.08 اینچی مربعی شکل و 16 بیتی با حداکثر 200 نیت و شیشه ای با کیفیت 2D برخوردار است. همچنین یک باتری 130 میلی آمپر ساعتی مناسب را در خود جای داده است که تا 14 روز عمر باتری را تضمین می کند. یک درگاه شارژ داخلی وجود دارد که به درگاه USB-A روی شارژر ، لپ تاپ یا رایانه شخصی متصل می شود تا نیازی به جستجوی کابل شارژ نباشد. باند هوشمند در 2 ساعت کاملاً شارژ می شود.

علاوه بر این ، Mi Band 4C از سنسور ضربان قلب معمولی ، ردیاب فعالیت ، مانیتور خواب ، یادآوری کم تحرک ، اعلان های برنامه، تماس ، کنترل پخش موسیقی و موارد دیگر بهره می برد. همچنین پنج حالت ورزشی را ارائه می دهد: دویدن در فضای باز ، ورزش ، دوچرخه سواری ، تردمیل ، پیاده روی سریع. همچنین مقاومت در برابر آب 5اتمسفر (50 متری) ، مشابه می بند 4 هوشمند شیائومی دریافت می کنید.

درمورد قیمت ، Mi Band 4C با قیمت 16 دلار است. این مچبند هوشمند شیائومی در رنگ مشکی با تسمه در چهار رنگ مشکی ، نارنجی ، سبز و آبی موجود است.

شیائومی با عرضه دستگاه های 5G با نصف قیمت، سامسونگ و ال جی را در بازار کره جنوبی به زانو درآورد

مقاله قبلی

فروشگاه یوپین شیائومی، مانیتور منحنی HKC و میز ایستاده برقی Loctek برای گیمرها را در لیست فروش قرار داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *