خبر

شیائومی با عرضه دستگاه های 5G با نصف قیمت، سامسونگ و ال جی را در بازار کره جنوبی به زانو درآورد

0

شیائومی در نظر دارد غول های فناوری کره جنوبی مانند سامسونگ و ال جی را در کشور خود به خدمت بگیرد. بازار 5G در کره جنوبی با داشتن سامسونگ و ال جی در منطقه مسلط است. با این حال ، مارک های چینی قصد دارند این بازار را با گوشی های 5G که نصف قیمت در مقایسه با قیمت رقبا دارند ، مختل کنند.

این شرکت چینی انتظار دارد که بازار کره جنوبی یک چالش سخت باشد و ممکن است محصولات چین با استقبال در منطقه روبرو شوند. بنابراین ، برای مقابله با این وضعیت ، اخیراً شیائومی دستگاه 5G خود را با نصف قیمت عرضه کرده است. در حال حاضر ، LG Velvet حدود 747 دلار قیمت دارد در حالی که Xiaomi Mi 10 Lite فقط 374 دلار قیمت دارد.

طبق گفته یک مدیر اجرایی شیائومی ، قیمت گذاری “برای مصرف کنندگان کره ای جذاب خواهد بود ، که انتظارات بالایی از این محصول دارند ، اما به دنبال نسبت قیمت و عملکرد هستند.” این شرکت تلفنهای هوشمند خود را از طریق چندین فروش آنلاین و خرده فروش عمده الکترونیکی به فروش می رساند. متأسفانه از طریق فروشگاه های فیزیکی آفلاین در دسترس نخواهد بود.

جالب اینجاست که به نظر می رسد LG از اختلاف قیمت گسترده بین دو تلفن هوشمند مشابه غافلگیر شده است. این ممکن است ناشی از این واقعیت باشد که تلفن های هوشمند چینی از زیرساخت های خدمات پس از فروش کمبود یا ضعیف برخوردار هستند ، که دلیل اصلی اجتناب از آن مشتریان است. به عبارت دیگر ، هر فروشنده چینی هنگام ورود به بازار کره جنوبی با چنین چالش هایی روبرو خواهد شد.

معرفی محصولات جدید شیائومی – 25 تیرماه 99

مقاله قبلی

شیائومی می بند 4C در تایوان بصورت رسمی عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *