خبر

معرفی محصولات جدید شیائومی – 25 تیرماه 99

0

بعد از ماهها انتظار ، اولین دانگل استریم Mi TV Stick شیائومی ، اکنون رسمی شده است و به همراه آن، مانیتور 34 اینچی منحنی گیمینگ و هدفونهای بی سیم Mi True 2 Basic راه اندازی شد.

دانگل استریم Mi TV Stick

Mi TV Stick به جای دو نسخه فقط در یک نسخه عرضه می شود. در ابتدا انتظار می رفت که دقیقاً مانند نسخه های استریم آمازون ، هم نسخه 1080p و هم نسخه 4K در دسترس باشد ، با این حال ، شیائومی فقط امروز نسخه ای با کیفیت 1080p را منتشر کرد و هیچ گونه اشاره‌ای به نسخه 4K نکرد.

Mi TV Stick یک استریمر خوب و قابل حمل است که می تواند در جیب شما جای بگیرد. این باعث می شود که در مقایسه با سری Mi TV Box ، جابجایی راحت تر شود. بنابراین اگر به خانه دوستتان می روید ، در یک هتل اقامت می کنید یا تعطیلات را با اقوام خود می گذرانید ، می توانید آن را با خود همراه داشته باشید و نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را پخش کنید.

این دانگل استریم android Tv ورژن 9.0 را اجرا می کند و دارای Chromecast داخلی است ، بنابراین می توانید محتوا را از تلفن خود به تلویزیون منتقل کنید. این دستگاه از طریق ریموت بلوتوث با دکمه های اختصاصی برای Netflix ، Prime Video و دستیار Google تهیه شده است. برگه مشخصات می گوید که فقط 1 گیگابایت رم ، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک پردازنده چهار هسته ای دارد. همچنین از صدای فراگیر Dolby Audio و DTS پشتیبانی می شود.

Mi TV Stick حدودا 39.99 یورو قیمت دارد و با یک آداپتور برق در جعبه عرضه می شود. وزن آن فقط 28.5 گرم است و اندازه آن 9.5×3.5×2 سانتی متر و 28.5 گرم وزن دارد.

مانیتور منحنی گیمینگ 34اینچی

شیائومی امروز نیز مانیتور 34 اینچی منحنی گیمینگ را اعلام کرد. دارای وضوح WQHD با رزولوشن 3440 در 1440 ، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نسبت ابعاد 21:9 است. طیف رنگی آن 121٪ sRGB و رتبه منحنی آن 1500R است. برای اتصال ، دو پورت HDMI و دو درگاه نمایشگر وجود دارد.

شیائومی برچسب قیمتی برابر با 399 یورو را روی مانیتور قرار داده است و اواخر همین ماه به فروش می رسد.

هدفونهای بی سیم Mi True 2

شیائومی همچنین از جفت گوش جدید TWS با نام Mi True Wireless Ear 2 خبر داد. اولین بار در ماه آوریل هنگامی که توسط Bluetooth SIG گواهی شده بود ، دستگاه را مشاهده کردیم.

ایربادزها دارای طراحی مشابه با هدفونهای بی سیم Mi True Wireless 2 هستند اما دارای نوع دیگری از کیس نگهدارنده هستند. این ایربادز فقط به رنگ سفید موجود است و ساقه های بسیار ضخیمی دارد. هرکدام یک درایور 14.2 میلی متری دارد و از کنترل لمسی پشتیبانی می کند.

شیائومی می گوید همچنین از جفت شدن خودکار و اتصال خودکار پشتیبانی می کند و تشخیص هوشمندی در گوش دارد و این بدان معنی است که هنگام برداشتن هدفون، پخش به طور خودکار مکث می کند.

هدفون Mi True Wireless 2 Basic دارای عمر باتری 5 ساعته است و تا 20 ساعت با این کیس که از شارژ USB-C پشتیبانی می کند، قابل استفاده است. دارای ویژگی به نام Dual-Microlum Noise Cancellation برای تماس های شفاف است. این دستگاه از طریق بلوتوث 5.0 متصل می شود و از رمزگذارهای صوتی SBC و AAC پشتیبانی می کند.

هدفون های TWS با  39.99 یورو قیمت گذاری شده اند اما برای مدت زمان محدود 34.99 یورو به فروش می رسند. فروش از 20 ژوئیه آغاز می شود.

تلفن شیائومی M2007J1SC با شارژر 120W گواهینامه 3C دریافت کرد

مقاله قبلی

شیائومی با عرضه دستگاه های 5G با نصف قیمت، سامسونگ و ال جی را در بازار کره جنوبی به زانو درآورد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *