خبر

شیائومی در نیمه اول 2020 به عنوان برترین برند ارزشمند در رتبه اول قرار گرفت

0

تلفن های چرخه سریع به دست کاربرانی می روند که سریع می توانند به سمت مدلهای جدید تغییر پیدا کنند و در بازیافت تلفن مشاغل عظیمی ایجاد کرده اند. اولین موردی که در چین برای ارائه خدمات بازیافت به وجود آمده است ، بازیافت تلفن همراه مبتنی بر شنژن Huishoubao است. شرکتی که در سال 2014 حیرت زده کرد رتبه ای دارد که بطور مرتب منتشر می شود. آخرین گزارش با عنوان “شاخص ارزش تلفن همراه برای نیمه اول سال 2020” به تازگی منتشر شده است.

این گزارش شیائومی را به عنوان به عنوان برترین برند ارزشمند در نیمه اول سال 2020 قرار داده است. در همین زمان ، وان پلاس و بلک شارک برای اولین بار در مقام دوم ظاهر شدند. مارک های تلفن هواوی و آنر به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. اپل که قبلاً این مقام را به عنوان برند برتر در اختیار داشت ، در نیمه اول 2020 به مقام ششم سقوط کرد.

این رتبه بندی نرخی را در نظر می گیرد که کاربران تلفن مارک های مختلف تلفن همراه خود را حفظ می کنند. به شیائومی شاخص حفظ مارک 76.14 داده شده است. با این حال ، از نظر مدل های خاص پرچمدار ، Huawei P40 Pro به عنوان بالاترین ارزش نگه داشتن تلفن پرچمدار و پس از آن Honor 30 Pro در رده بندی قرار دارد. OnePlus 8 Pro ، Xiaomi Mi 10 Pro ، Tencent Black Shark Game Phone 3 Pro ، Redmi K30 Pro Zoom Edition ، شیاطین قرمز Nubian 5G ، Vivo NEX 3S ، OPPO Find X2 Pro و Samsung S20 Ultra نیز در جمع 10 گوشی هوشمند برتر قرار می گیرند.

در این گزارش همچنین برخی از عوامل مؤثر بر شاخص تلفن همراه از قبیل نقدینگی ، زمان ، نام تجاری و قیمت گذاری مدل جدید مشخص شده است.

سوکت شارژ بی سیم عمودی شیائومی راه‌اندازی شد

مقاله قبلی

تلفن شیائومی M2007J1SC با شارژر 120W گواهینامه 3C دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *