خبر

شیائومی طراحی گوشی هوشمند را با صفحه نمایش همه جانبه و سنسور عظیم 108 مگاپیکسل به ثبت می رساند

0

شیائومی به محبوبیت تلفن های هوشمند کم وزن در سری های هوشمند Mi Mix مشهور است. سال گذشته ، این برند از یک گوشی به نام Mi Mix Alpha با صفحه نمایش همه جانبه رونمایی کرد. این دستگاه هنوز به بازار عرضه نشده است ، با این حال ، این شرکت در حال حاضر طراحی یک تلفن مشابه را در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت کرده است.

حق ثبت اختراع توسط شیائومی در 19 ژانویه سال 2020 ثبت شد ، اما اسناد و تصاویر نیز فقط دیروز (11 ژوئیه 2020) منتشر شد. توسط متخصصان ثبت اختراع در LetsGoDigital توسط کشف شده اند.

مطابق با ثبت اختراع ، این تلفن هوشمند دارای نمایشگر همه جانبه است اما قسمت بالای عقب یک دوربین غول پیکر 108 مگاپیکسلی با لنز زوم خواهد داشت. این شرکت حتی آنرا “دوربین عکاسی سوپر AI ” می نامد.

دو طرح برای همان دستگاه وجود دارد ، یکی در رنگ مشکی و دیگری با پانل شفاف که نمای داخلی را نشان می دهد ، می تواند یک ماده پلاستیکی مخصوص نگهدارنده باشد مانند Mi 8 / Mi 9 Explorer Edition.

فقط یک کلید فیزیکی (دکمه روشن / خاموش) و یک میکروفون ثانویه در بالا وجود دارد ، در حالی که در پایین بلندگو ، میکروفون اصلی و درگاه USB Type-C قرار دارد.

ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که یک تلفن 5G است ، اما هیچ اشاره ای به چیپست مورد استفاده نیست. اما نسخه شفاف “5G MODEM IVY 650” را توصیف می کند ، که یک چیز واقعی نیست. سایر متون داخل تلفن عبارتند از: “AI SUPER CAMERA” ، “108MP MEGA SENSOR ZOOM Lens F / 2.0 – 5.0” ، “AI GPU” ، “MEMORY” ، “MIUI” ، “طراحی شده توسط XIAOMI” ، و “باور داشته باشید همیشه چیز خارق العاده ای اتفاق میوفتد“. 🙂

به هر حال مشخص نیست که آیا این گوشی بازار  را خواهد دید یا خیر. حتی اگر این اتفاق بیفتد ، ما انتظار نداریم که شیائومی آن را بفروشد.

خبر بد: Mi Band 5 نوع جهانی دارای NFC ، سنسور SpO2 و الکسا نخواهد بود

مقاله قبلی

جعبه گشایی: RedmiBook 16 Core Edition و ویژگی های کلیدی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *