بررسینقد و بررسی

نقد و بررسی: شیائومی WalkingPad S1 ویژگی های بهبود یافته و سازگارتر

0

شیائومی یوپین که پایه ای برای جلب سرمایه گذاری توسط برند چینی و عرضه محصولات بی شمار در چین است. این برند سال گذشته اولین بار در خارج از چین آغاز کرد که WalkingPad R1 Pro و Oclean X برای بازار بین المللی در ایندیگوگو عرضه شدند. موفقیت ورزش بسیار گسترده بود ، به حدی که باعث شد این شرکت راه اندازی WalkingPad S1 ، نسخه بهبود یافته از تردمیل تاشو شود.

طراحی و ویژگی های WalkingPad S1

WalkingPad S1 که به روزرسانی WalkingPad R1 است اما 20 پوند سبک تر است. از مواد پریمیوم برای ساخت کمربند در حال اجرا و قاب استفاده شده است که تقریباً 45٪ فضای کمتری دارد. برای یک جلسه تمرین آرام ، سر و صدای عملیاتی به حداقل رسید.

WalkingPad S1 شباهت هایی با نسخه قبلی خود دارد ، مانند طرح تاشو 180 درجه ، که باعث می شود در هر مکانی آن را جمع کنید. پس از تاشو کردن، می توان آن را به صورت عمودی یا افقی کنار گذاشت و فضای کمی اشغال کرد.

Xiaomi WalkingPad S1 ، برای تعادل اضافی در هنگام ورزش ، دارای یک دسته جلو است. دسته فرمان برای افراد مسن فواید زیادی دارد اما جداگانه فروخته می شود. با وجود این ، WalkingPad S1 به لطف سیستم ایمنی داخلی خود ، هنوز هم بدون محافظ فرمان ، ایمن است. هر زمان که هیچ حرکتی بیشتر بر روی کمربند دوار مشاهده نشود ، به طور خودکار متوقف می شود.

برای تمرین اصطکاک و ضریب کمتر ، از تشک ضد لغزش EVA استفاده شد. پد راه رفتن را می توان با کنترل از راه دور KS Fit App کنترل کرد. با مشاهده در زمان واقعی سرعت حرکت شما ، به لطف فناوری کنترل سرعت حسی پا ، سرعت شما را تنظیم می کند.

WalkingPad S1 از یک صفحه لمسی LED در قسمت جلو استفاده شده است تا خلاصه تمرینات خود را به صورت واضح بیان کند. پنل LED صفحه نمایش لمسی است و می توان آن را بین حالت های اتوماتیک و دستی جابجا کرد ، سرعت ، مراحل ، زمان و کالری سوخته را نمایش می دهد.

شیائومی یوپین هدفون Baseus Encok W04 Pro TWS را راه اندازی کرد

مقاله قبلی

خبر بد: Mi Band 5 نوع جهانی دارای NFC ، سنسور SpO2 و الکسا نخواهد بود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *