خبر

شیائومی یوپین هدفون Baseus Encok W04 Pro TWS را راه اندازی کرد

0

Baseus به دلیل داشتن لوازم جانبی گسترده ای از آداپتورهای شارژ ، کابل های USB ، پاوربانک ها ، هدفون ها و … معروف است. این شرکت که شریک زیست محیطی شیائومی است ، هم اکنون جدیدترین هدفون Encok W04 Pro TWS خود را در پلت فرم Youpin به بازار عرضه کرده است.

هدفون از طراحی نیمه گوش استفاده می کند که باید در گوش راحت باشد و باعث تحریک کانال های گوش نمی شود. مجهز به یک تراشه پردازش هوشمند دوگانه است. پس از انتقال تلفن همراه سیگنال ، هدفون چپ و راست را می توان همزمان وصل کرد.

هدفون های Baseus Encok W04 Pro TWS دارای بلوتوث 5.0 است که باعث کاهش تلفات سیگنال و قطع اتصال ناشی از تداخل باند 2.4 گیگاهرتزی می شود. سرعت انتقال می تواند به 24 مگابیت در ثانیه برسد و انتقال سریع بدون مانع با فاصله 10 متر وجود ندارد.

همچنین از بلندگوهای سیم پیچ متحرک 13 میلی متر همراه با یک دیافراگم کامپوزیت PU با الاستیک بالا استفاده می کند که می تواند صدای صوتی ، موسیقی ساز و یک درام بزرگ را بازگرداند. شما همچنین دارای یک حسگر لمسی خازنی داخلی هستید که به شما نیاز دارد تا به سادگی با دوبار کلیک کردن بر روی هدست ، مکث یا پخش کنید.

این هدست به محفظه شارژ ظرفیت 400mAh مجهز شده است که می تواند هدست را 4 بار پشت سر هم شارژ کند. عمر باتری هدست ها با جعبه شارژ تا 20 ساعت قابل افزایش است.

هدفون های Baseus Encok W04 Pro TWS در دو نسخه عرضه می شوند ، یک نسخه استاندارد با قیمت 158 یوان (22 پوند) و یک نسخه شارژ بی سیم که 188 یوان (26 پوند) قیمت دارد. هر دو در چهار رنگ براق از جمله رنگ سفید ، صورتی ، خاکستری و مشکی موجود هستند.

ربات پاک کننده هوشمند شیائومی SWDK رسمی شد

مقاله قبلی

نقد و بررسی: شیائومی WalkingPad S1 ویژگی های بهبود یافته و سازگارتر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *