خبر

راه اندازی مودم شیائومی Mi Router 4 Pro ، دارای 5 آنتن و تراشه کوالکام است

0

شیائومی بی سر و صدا Mi Router 4 Pro را در چین راه اندازی کرده است. روتر نسخه به روز شده Mi Router 4 است که در سال 2018 به بازار عرضه شد و با همان قیمت 199 یوان (تقریبا 28 دلار آمریکا) وارد می شود.

با وجود در دسترس بودن Wi-Fi 6 ، بسیاری از کاربران هنوز هم می توانند با استانداردهای قدیمی تر و مقرون به صرفه تر Wi-Fi 5 کار کنند. بنابراین ، Mi Router 4 Pro غول فناوری چینی به عنوان مودمی که هنوز قادر به ارائه آن است، از راه می رسد. در حالی که قیمت بین نسخه پایه و Pro یکسان است ، اما پیشرفت های خاصی در روتر جدید وجود دارد ، مانند داشتن 5 آنتن بالای آن.

Mi Router 4 Pro اکنون دارای نرخ بی سیم 1317Mbps است که بالاتر از میزان وایرلس 1167Mbps از نسل قبلی خود است. همچنین دارای فرکانس باند دوگانه ، یعنی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز است که به ترتیب به تقویت کننده های سیگنال با کارایی بالا (PA + LNA) مجهز شده اند. به عبارت دیگر ، دامنه و قدرت اتصال در آخرین نسخه بهبود یافته است.

مودم شیائومی Mi Router 4 Pro از پردازنده Qualcomm قدرت می گیرد. همچنین درگاه معمول پورت Gigabit Ethernet و Gigabit Dual band Wi-Fi Data Forwarding نیز وجود دارد. 128 مگابایت حافظه نیز فراهم شده است و حداکثر 128 دستگاه می توانند به طور همزمان وصل شوند. این دستگاه همچنین با برنامه Xiaomi Mijia قابل اتصال و همگام سازی است.

 

خرید روتر وای فای شیائومی

مقایسه فنی TCL 10 5G – شیائومی Mi 10 Lite – اوپو Find X2 Lite

مقاله قبلی

ربات پاک کننده هوشمند شیائومی SWDK رسمی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *