خبر

مدیر عامل شرکت شیائومی، لی جون، سه تلفن هوشمند مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت

0

معمولاً بیشتر اخبار مربوط به شیائومی مربوط به این شرکت است که محصول جدیدی را عرضه می کند. برای تغییر ، مدیرعامل این شرکت به جای اینکه کالای جدیدی را برای راه اندازی به بازار عرضه کند ، لیست سه تلفن هوشمند مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشته است.

لی جون ، رئیس و مدیر عامل شرکت شیائومی ، گوشی هوشمند Mi MIX 2 را به عنوان محبوب ترین آنها ذکر کرده است. وی می افزاید: این گوشی از بدنه سرامیکی برخوردار است و اولین گوشی هوشمند پرچمدار در جهان است که از طراحی سرامیکی بی بدیل برخوردار است.

یکی از دلایل محبوب بودن وی روند ساخت آن است. او می گوید که هر قطعه سرامیک بی بدنی باید به مدت هفت روز در دمای 1400 درجه سانتیگراد ساخته شود و شامل فرآیندهای دیگری نیز می شود.

دومین تلفن هوشمند موجود در این لیست ، Xiaomi Mi 6 Bright Silver Discovery Edition است. وی در ادامه توضیح می دهد که این گوشی دارای پوسته پشتی شیشه ای با خلاء است و می تواند از آن به عنوان آینه استفاده شود. قاب استیل ضد زنگ روشن و ظاهری عالی به آن می بخشد.

Lei Jun از Mi 10 Pro به عنوان سومین تلفن هوشمند مورد علاقه ، که اولین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت است که در سطح جهان در دسترس است ، نام برد. وی اضافه می کند که با Mi 10 Pro ، شیائومی تمرکز خود را برای کاهش هزینه نکرده بلکه در عوض بر ارائه تجربه نهایی برای کسانی که به دنبال یک تلفن هوشمند رده بالا هستند ، تمرکز کرده است.

شیائومی ساعت هوشمند Haylou LS01 را در معرض فروش قرار داد

مقاله قبلی

مقایسه فنی TCL 10 5G – شیائومی Mi 10 Lite – اوپو Find X2 Lite

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *