بروزرسانی نرم افزاریخبرکاربردی

تقویم Mi Calendar اکنون در پلی ستور گوگل، البته محدود به دستگاه‌های شیائومی

0

OEM های تلفن هوشمند یک تن از برنامه های سیستم شخص اول را ارائه می دهند. این برنامه ها فقط برای دریافت بروزرسانی ها فقط درصورتی که شرکت به روزرسانی سیستم را انجام می دهد ، استفاده می شوند. با گذشت سالها ، مارك ها شروع به انتشار برنامه های سیستم خود در فروشگاه Google Play و فروشگاه رسمی برنامه مربوطه كردند تا بارها و بارها ویژگی های جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

نصب کنید

شیائومی به دلیل دارا بودن تعدادی برنامه سیستم در پوست اندرویدی MIUI خود شناخته شده است. طی چند سال گذشته ، سازنده گوشی های هوشمند چینی به تدریج اکثر برنامه های خود را در فروشگاه Google Play و همچنین در فروشگاه رسمی برنامه خود با نام GetApps منتشر کرده است.

با این کار توانسته است سریعتر از هر زمان دیگری ویژگی های جدید و رفع اشکال را تحت فشار قرار دهد. اکنون برنامه Mi Calendar شرکت نیز با نسخه جدید 12.0.0.3 به این لیست پیوسته است.

نسخه اول Mi Calendar در فروشگاه Play هیچ چیز جدیدی را در این جدول به ارمغان نمی آورد. اما ما انتظار داریم که این برند به زودی در آینده نزدیک ویژگی های جدید و اصلاحاتی را به طور مرتب معرفی کند.

در حال حاضر ، برنامه Mi Calendar را می توان فقط روی گوشی های دارای مارک Xiaomi ، Redmi و Poco نصب کرد که دارای پوست اندرویدی MIUI هستند. اما ممکن است این امکان را برای دستگاههای دیگر فراهم کند که با توضیحات در صفحه فهرست فروشگاه Play ارائه می شوند.

پتنت گوشی تاشوی شیائومی که در آن هر دو دوربین جلو و عقب با هم کار می کنند

مقاله قبلی

شیائومی ساعت هوشمند Haylou LS01 را در معرض فروش قرار داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *