خبر

پتنت گوشی تاشوی شیائومی که در آن هر دو دوربین جلو و عقب با هم کار می کنند

0

اخیراً ثبت اختراع جدید شیائومی به صورت آنلاین ظاهر شده است. این گوشی هوشمند جدید تاشو است اما دارای جنبه ای بی نظیر است. در حالی که در اکثر گوشی ها ماژول های دوربین جلویی و عقب به طور مستقل کار می کنند، اما در این گوشی دو قسمت دوبین در یک زمان مشترک با هم کار می کنند.

غول فناوری چینی حق ثبت اختراع را به دفتر ملی مالکیت معنوی چین ارسال کرده بود که سرانجام اوایل هفته جاری تصویب شد. این حق ثبت اختراع همچنین به تصاویری رسیده است که طرح گوشی هوشمند و قرارگیری دوربین جالب را نشان می دهد. با نگاهی به این تصاویر ، به نظر می رسد که این تلفن هوشمند دارای 3 سنسور تصویر است. در حالی که دوربین تنها در طرف مقابل قرار گرفته است ، می توان دو مورد از این سنسورها را با هم پیدا کرد.

اخیرا، OEM ها سنسورهای بیشتری را در قسمت های عقب و جلو به کار گرفته اند. با این حال ، افزایش تعداد دوربین نیز باعث افزایش هزینه دستگاه شده است. بدین ترتیب ، شیائومی از طریق ثبت اختراع جدید تلفن های هوشمند تاشو ، راه حل جالبی را برای این مسئله ارائه داده است که این دستگاه باعث می شود که دستگاه در هنگام خم شدن از هر سه دوربین استفاده کند و آن را به یک دوربین سه گانه و بدون سنسور سوم در عقب تبدیل کند.

تصاویر نشان می دهند که هنگامی که دستگاه از طریق مکانیسم لولا خود خم می شود ، سنسور تنها دقیقاً پایین و کمی جلوتر از دوربین دوگانه قرار می گیرد. به عبارت دیگر ، تلفن با افزایش تعداد سنسورها ، کیفیت عکاسی آن را افزایش می دهد. متأسفانه جزئیات دقیق تری در مورد تلفن هوشمند یا مشخصات دیگر آن توضیح داده نشده است و این ممکن است تلاش شیائومی برای پوشش دادن تمام پایه ها باشد. اگرچه ، این یک اقدامی جالب و کاربردی در کاهش هزینه های تلفن های هوشمند تاشو در آینده است.

شیائومی پردازنده‌ی مینی دسکتاپ Ningmei CR100 را با Intel J4105 SoC راه اندازی می کند

مقاله قبلی

تقویم Mi Calendar اکنون در پلی ستور گوگل، البته محدود به دستگاه‌های شیائومی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *