خبر

ماوس شیائومی XiaoAI برای جلب سرمایه از 18 دلار اعلام کرد

0

شیائومی محصولات جدید خود را که با دستیار صوتی هوشمند XiaoAI ساخته شده است، ارائه می کند. ادامه این روند ، این شرکت امروز Xiaomi XiaoAI Mouse را منتشر کرده است ، که همانطور که از نام آن مشخص است ، با پشتیبانی دستیار صوتی XiaoAI همراه است.

این محصول از طریق سرمایه گذاری در چین در وب سایت شخصی این شرکت با قیمت 129 یوان در دسترس خواهد بود. با این حال ، این قیمت گذاری فقط برای کمپین سرمایه گذاری است و قیمت خرده فروشی 149 یوان خواهد بود.

در مورد طراحی ، ماوس جدید شبیه به Mi Wireless Mouse است که قبلاً توسط این شرکت راه اندازی شده بود. با این حال ، آن را به یک دکمه جدید اضافه می کند که با فشار طولانی ، دستیار صوتی شروع می کند.

دارای یک پوشش ضد باکتریایی ، یک غلتک فلزی و یک میکروفون پنهان است. دارای رابط USB Type-C است و از باتری داخلی 750 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شرکت ادعا می کند 30 روز استفاده و 180 روز زمان آماده به کار را ارائه می دهد.

ماوس شیائومی XiaoAI همچنین اولین ورود دستیار صوتی را در محصولات مورد استفاده خود را معرفی کرده است که می توان با کامپیوتر استفاده کرد. دستبار صوتی ا با پشتیبانی هزاران مهارت هوشمند همراه است.

این دستگاه با گزینه های اتصال دو حالته – بلوتوث و USB همراه است. همچنین می تواند به طور همزمان به دو کامپیوتر متصل شود. کاربران می توانند کلیدهای چپ و راست را برای حدود سه ثانیه بطور همزمان نگه دارند تا بین رایانه ها جابجا شوند.

موس از چندین فرمان صوتی مانند “Open Word” پشتیبانی می کند و پردازنده پیش فرض Word رایانه را باز می کند. به طور مشابه ، می توانید “Computer Shutdown” فرمان دهید و رایانه شما فرآیند خاموش کردن را آغاز می کند.

جدا از پشتیبانی از دستورات صوتی ، از ورودی صوتی نیز برخوردار است. می تواند برای کسانی که نمی توانند تایپ کنند بسیار مفید باشد اما اکنون می توانند به سرعت از طریق ورودی صوتی محتوا را اضافه کنند. همچنین از ترجمه صوتی و ترجمه کلمه از چینی به انگلیسی ، ژاپنی و کره ای پشتیبانی می کند.

درست مانند سایر محصولات شیائومی ، این محصول از کنترل محصولات خانگی هوشمند از طریق دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند.

گزارش: هواوی و شیائومی در حال خرید پنل های UTG برای مدل های آینده Mate X یا MIX Alpha هستند.

مقاله قبلی

شیائومی در حال ثبت اختراع عجیب: گوشی هوشمند با دوربین خارجی چرخان!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *