خبر

گزارش: هواوی و شیائومی در حال خرید پنل های UTG برای مدل های آینده Mate X یا MIX Alpha هستند.

0

گزارش جدید حاکی است که هر دو شرکت هواوی و شیائومی سفارشات را برای پانل های شیشه ای UTG یا فوق العاده نازک قرار داده اند. این پانل ها به طور معمول به عنوان لایه ای در بالای تلفن های هوشمند قابل تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip یافت می شوند. از این رو ، سفارشات جدید ممکن است برای نوع آینده احتمالی سری Mate X هواوی و نسخه تجاری Mi MIX Alpha Xiaomi باشد.

UTG یک نسخه بهبود یافته از فیلم پلی آمید است که در ابتدا در نسل اول گوشی های تاشو مانند Galaxy Fold و Mate X مورد استفاده قرار گرفت. بنابراین ، این یک صفحه نمایش نازک قوی تر ، با دوام تر و انعطاف پذیر است. نکته قابل توجه این است که گوشی هوشمند مفهومی Xiaomi Mi MIX Alpha از یک صفحه نمایش Visionox استفاده می کرد که در اطراف دستگاه پیچیده می شد ، در حالی که Mate X های نسبتاً جدید از UTG بهره می برد.

در حال حاضر ، هنوز شیائومی نسخه تجاری Mi MIX Alpha را راه اندازی نکرده است ، اما گزارش از ایستگاه گفتگوی دیجیتال (数码 闲聊 站) اشاره ای به نوع ممکن ندارد. این گزارش در Weibo ، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته شده است ، و ظاهراً از زنجیره های عرضه هر دو غول فناوری چینی است که در حال خرید پانل های منحنی و پانل های 360 درجه هستند.

شیائومی بر روی پروژکتور Wanbo T2 Free سرمایه گذاری می کند

مقاله قبلی

ماوس شیائومی XiaoAI برای جلب سرمایه از 18 دلار اعلام کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *