خبر

شیائومی بر روی پروژکتور Wanbo T2 Free سرمایه گذاری می کند

0

شیائومی پروژکتور جدیدی را تحت پلتفرم سرمایه گذاری Youpin راه اندازی کرده است. پروژکتور Wanbo T2 Free، دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه 599 یوان (85 دلار) می باشد.

پروژکتور Wanbo T2 Free دارای یک منبع نور 150 لومنی ANSI است و با وضوح 1080 پیکسل سازگار است. این دستگاه می تواند در اندازه های صفحه نمایش از 40 تا 120 اینچ از فاصله 1.5-3 متر به نمایش بگذارد. پروژکتور باید به صورت دستی متمرکز شود و دکمه پیمایش در پشت آن قرار دارد. همچنین از تصحیح کیستون عمودی 40±درجه پشتیبانی می کند.

پروژکتورها به ویژه هنگامی که روی لنز مستقر می شوند ، تحت تأثیر گرد و غبار قرار می گیرند و باعث ایجاد لکه های سیاه بر روی صفحه و ضعف گرما در قسمت نوری می شوند. Wanbo T2 Free از فناوری ماشین نوری پراکندگی گرمای داخلی به طور کامل محصور استفاده می کند. طراحی می تواند تأثیر گرد و غبار در مسیر نوری را به طور کامل از بین ببرد و در نتیجه طول عمر پروژکتور را افزایش دهد.

علاوه بر این ، پروژکتور از فناوری بازتاب گسترده استفاده می کند. در مقایسه با تصویربرداری از خود روشنایی ، تصویربرداری پراکندگی نرم تر است و در نتیجه برای مدت طولانی فشار کمتری روی چشم ها ایجاد می کند.

پروژکتور Wanbo T2 Free مجهز به دو بلندگو 3W است که در سمت چپ و راست قرار دارند. همچنین یک فن توربو در داخل پروژکتور وجود دارد که گرما را درون دستگاه بیرون می راند و گرمای صفحه LCD را از داخل دستگاه از بین می برد. دو فن موجود در بدنه ، جریان هوا را از عقب و پردازنده تراشه عبور می دهند ، در نتیجه عمر لامپ LED را طولانی می کند. با اتلاف گرمای خوب ، عمر لامپ LED تا 20،000 ساعت می رسد.

در پشت ، این پروژکتور دارای رابط HDMI ، AV و سایر رابط های ورودی است که برای اتصال دستگاه هایی مانند نوت بوک و جعبه های تلویزیون مناسب است.

دانگل استریم Mi TV Stick قبل از انتشار در لیست AliExpress و Gearbest قرار گرفت

مقاله قبلی

گزارش: هواوی و شیائومی در حال خرید پنل های UTG برای مدل های آینده Mate X یا MIX Alpha هستند.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *