خبر

شیائومی پنکه قابل حمل اولتراسونیک DOCO قابل حمل را راه اندازی کرد

0

شیائومی یک فن دستی قابل حمل را راه اندازی کرده است که به عنوان مرطوب کننده نیز قابل استفاده است. پنکه Ding در صداهای اولتراسونیک DOCO مانند یک فن دستی معمولی به نظر می رسد اما از ویژگی های جالب برخوردار است. هم اکنون در وب سایت شیراز مارکت در دسترس است.

این فن از یک موتور بدون برس DC استفاده کرده و سطح سر و صدای کمتری دارد ، مصرف انرژی کم دارد و حتی با استفاده طولانی مدت از آن داغ نمی شود. گفته می شود طول عمر موتور بدون برس ، در مقایسه با دیگر چنین فن هایی 50 درصد افزایش یافته است.

این دستگاه با کنترل سرعت باد سه سرعته همراه است در حالی که می توان سرعت مهار را در دو سطح مختلف تنظیم کرد. برای فن ، دنده اول سرعت چرخش 3200 دور در دقیقه دارد. سرعت چرخش چرخ دنده های دوم و سوم به ترتیب 4100 دور در دقیقه و 5100 دور در دقیقه است.

در مقایسه با فن سنتی ، فن می تواند درجه حرارت را حدود 3 درجه سانتی گراد خنک کند. محفظه ای برای آب وجود دارد و آب از طریق نازل ها یا یک سیستم مهار گریز از مرکز دمیده می شود ، و مه ای از قطرات آب را تولید می کند تا  به سختی دیده شود. این مه به حدی خوب است که پوست و لباس شما احساس مرطوب نمی کنند. در عوض ، شما به راحتی یک هوای خنک را تجربه خواهید کرد.

پنکه اولتراسونیک DOCO دارای باتری لیتیوم 2000 میلی آمپر ساعت است که می تواند حداکثر 12 ساعت (دنده اول) ، دنده دوم به مدت 9 ساعت و دنده سوم در هنگام شارژ کامل 3.4 ساعت استفاده شود.

از نظر طراحی ، کوچک و سبک است و وزن آن تنها 155 گرم است و نگهداری آن در یک کیف آسان است. پنکه همچنین دارای یک پایه عمودی است که باعث می شود آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. در رنگ های سبز ، صورتی و سفید موجود است.

لامپ محافظ چشم تاشو Xiaomi Mijia Lite Descon منتشر شد

مقاله قبلی

مقایسه: شیائومی Mi Band 5 در برابر Mi Band 4، تفاوت ها را با هم مقایسه کنید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *