خبر

ایربادزهای بیسیم Edifier NB2 TWS با 25 ساعت کار باتری و رفع سر و صدا رسمی می شود

0

در اینجا نمونه دیگری ایربادزهای بیسیم داریم. آخرین ایربادزهای Edifier NB2 TWS با تعداد زیادی ماژول پیشرفته در این بسته منتشر شده اند. این شرکت قیمت اولیه را 499 یوان تعیین کرده است.

ویژگی های ایربادزهای بیسیم Edifier NB2 TWS:

Edifier نام تجاری خوبی در این زمینه است. این برند محصول با کیفیت بی شماری به خصوص در بخش صوتی به جهانیان عرضه کرده است. هدفون جدید NB2 TWS با طراحی شیک و مبتنی بر صنعت همراه با یک شارژر قابل حمل و چشم نواز ارائه شده است. دارای دو رنگ – سیاه و سفید می باشد

علاوه بر این ، گوشی ها دارای طراحی داخلی هستند و برای پوشیدن راحت تسمه های سیلیکونی دارند. در داخل ، دو پین شارژ مغناطیسی پیدا خواهید کرد. برای اطمینان از خروجی صدای با کیفیت بالا ، ایربادزهای Edifier NB2 TWS دستگاه درایور دیافراگم کامپوزیت 10 میلی متری را نصب می کنند. این یک تجربه صوتی خیره‌کننده را با وجود فن آوری کاهش نویز ترکیب ایجاد می کند.

هدفون های تازه راه اندازی شده دارای یک سیاست کاهش صدا میکروفون دو طرفه (داخلی و خارجی) است. در مقایسه با تجهیزات نسل قبلی ، آخرین توسعه کاهش سر و صدا را به حداکثر 28٪ رساند تا آن را تا 35 دسی بل برساند. درنهایت ، شنوندگان از نسبت صوتی عالی با باس و سایر عناصر به نسبت متعادل بهره مند می شوند.

با جزئیات بیشتر ، Edifier NB2 TWS تراشه بلوتوث V5.0 را برای اتصال سفت و سخت پیکربندی می کند. شعاع را تا 15 متر پوشش می دهد. در هنگام بازی کردن ، تراشه پیشرفته بلوتوث باعث تاخیر در حداقل 80ms می شود.

در مورد بخش برق باورنکردنی به نظر می رسد. در حالت کاهش نویز ، پیش بینی می شود که هدفون های Edifier NB2 حدود 25 ساعت (7ساعت با هدفون + 18 ساعت با کیس) عمر باتری را تحویل دهند. به همین ترتیب ، در حالت بلوتوث به 32 ساعت افزایش می یابد. همچنین گواهی IP54 در برابر آب و گرد و غبار را پشتیبانی می کند.

این شارژر 50W جدید شیائومی شارژر ساده ای نیست

مقاله قبلی

کالبدشکافی: شیائومی می میکس آلفا و اجزای داخلی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *