خبر

می لپ تاپ شیائومی در هند برای تمرکز بر روی سازندگان، دانش آموزان و گیمرها – انتظار قیمت مقرون به صرفه نداشته باشید

0

چند روز پیش ، مدیر عامل شرکت شیائومی هندوستان مانو کومار از رونمایی لپ تاپ های Mi در این کشور خبرداد. در حالی که همه منتظر حضور لپ تاپ های Redmi بودند ، تلفن هوشمند چینی تأیید کرد که به جای آن Mi Laptop را به ارمغان می آورد. خیلی زود پس از آن، کانال رسمی توییتر شیائومی هند از تولید کنندگان دیگر لپ تاپ ها مانند Dell ، Acer ، HP و Lenovo خبر داد. این مارک دوباره به وضوح احتمال رونمایی لپ تاپ های Mi را نشان می داد.

شیائومی حالا بیشتر درباره MI LAPTOP صحبت می کند – قیمت، مخاطبان هدف

پس از چند تیزر ، مدیرعامل تجاری شرکت شیائومی هند ، راغو ردی تصمیم گرفت جزئیات بیشتری را درباره این محصول فاش کند. در مصاحبه جدیدی با EconomyTimes ، ردی به وضوح اشاره كرد كه لپ تاپ های Mi از مدل مقرون به صرفه پیروی نمی كنند. علاوه بر این ، طیف وسیعی از لپ تاپ ها در درجه اول روی دانشجویان ، سازندگان و گیمرهای کشور متمرکز خواهد شد. در حالی که یک دانش آموز گزینه مقرون به صرفه را ترجیح می دهد ، دو گروه بعدی به عملکرد مناسب نیاز دارند.

این موضوع نشان می دهد که ما شاهد برخی از لپ تاپ های متمرکز Mi از برند با کارایی بالا هستیم در حالی که گزینه ای کم قدرت تر با قیمت متوسط برای دانشجویان است. بار دیگر لازم به ذکر است که ممکن است گزینه مقرون به صرفه ای وجود نداشته باشد. این امر منطقی است زیرا شرکت از مدل ارزان قیمت با برند Redmi خود پیروی می کند. از طرف دیگر ، خط تولید MI بر روی اهداف پریمیوم تمرکز دارد.

شیائومی با امکانات بسیار زیادی مانند آنچه که در صنعت اسمارت فون خود انجام داده ، بازار را دربر نمیگیرد. این لپ تاپ قبل از جشن بزرگ فصل شاهد رونمایی رسمی آن خواهد بود. با توجه به وضعیت کنونی قرنطینه و افزایش تقاضا برای کار از خانه و مدرسه آنلاین ، ممکن است شیائومی زودتر لپ تاپ را  رونمایی کند.

لپ تاپ های نازک و سبک وزن محبوب تر هستند

در سال 2018 ، شاهد بودیم که ایسوس تقریباً در هر بخش قیمت ، تعداد زیادی لپ تاپ نازک و سبک را رونمایی کرد. در حقیقت ، آنها برخی از مشخصات قدرتمند را در قیمت گذاری رقابتی ارائه می دادند. به زودی ، بسیاری از شرکت ها از این پروسه پیروی کردند. از سال 2019 ، هند شاهد رشد 70 تا 80 درصدی در فضای لپ تاپ باریک و سبک بود. علاوه بر این ، تنها در آن سال شاهد رشد 30 درصدی کل بازار بودیم.

از آنجایی که شیائومی عمدتاً روی بخش نازک و سبک وزن تمرکز دارد، یک استراتژی تهاجمی قیمت نیز ممکن است به نفع برند باشد. با این گفته منتظریم ببینیم لپ تاپ های Mi چگونه در بازار عمل می کنند.

شیائومی Mi Smart Dashcam 2K راه اندازی شد،پشتیبانی از ضبط 2K و صفحه نمایش 3 اینچی

مقاله قبلی

شیائومی بار دیگر در یک ماه قیمت Redmi 8A Dual، Redmi 8 و Redmi Note 8 را افزایش می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *