خبر

شیائومی Mi Smart Dashcam 2K راه اندازی شد،پشتیبانی از ضبط 2K و صفحه نمایش 3 اینچی

0

اوایل امروز (25 مه 2020) ، شیائومی رسما Mi Smart Dashcam 2K را منتشر کرد. همانطور که از نام این گوشی پیداست ، این یک دشکم جدید برای ماشین شما با طراحی مشابه دوربین معمولی است. این محصول با قیمت 399 یوان (تقریبا 56 دلار) قیمت دارد.

Mi Smart Dashcam 2K دومین ورودی این سری از شیائومی است. پیشرفت های مختلفی را در کیفیت تصویر نسبت به نسخه قبلی خود به ارمغان می آورد و حتی می تواند فیلم ها را با وضوح بالا تا 1600p ضبط کند. دقیقا بالاتر از وضوح تصویر 1440p برای 2K است و از طریق سنسور تصویر با نور پشتی OV OS05A10 دوربین فعال می شود. این سنسور دیافراگم f / 1.8 دارد.

این دیافراگم بزرگ باعث می شود مقدار زیادی از نور توسط سنسور گرفته شود ، که به بهبود کیفیت و عملکرد تصویر در سناریوهای کم نور کمک می کند. علاوه بر این ، داشکم دارای یک لنز با زاویه دید فوق العاده گسترده و دارای میدان دید 140 درجه می باشد. از نظر فنی این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا هر سه خط را پوشش دهند و باعث کاهش نقطه کور در ضبط کلی فیلم شوند.

Mi Smart Dashcam 2K نمایشگر 3 اینچی IPS را در عقب نشان می دهد. این صفحه نمایش فیلم ها را در زمان واقعی نشان می دهد. این دستگاه همچنین از کنترل صدای هوشمند پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد دستوراتی مانند ضبط یک فیلم یا مستقیماً گرفتن عکس را از طریق آن انتقال دهند. شیائومی همچنین با تمرکز بر پاک کردن کیفیت تصویر با استفاده از فناوری بهبود 3D نویز و WDR (فناوری پویای گسترده) تأکید کرده است. تصویر تولید شده از چندین فریم ساخته شده است تا تصاویر برای بهترین نتیجه داشته باشد.

شیائومی REDMI K30I 5G راه اندازی شد اما با قیمتی عجیب!

مقاله قبلی

می لپ تاپ شیائومی در هند برای تمرکز بر روی سازندگان، دانش آموزان و گیمرها – انتظار قیمت مقرون به صرفه نداشته باشید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *