خبر

معرفی Realme Buds Q و چند محصول دیگر در 25م مه

0

در تاریخ 25 ماه مه در چین ، رویدادی توسط شرکت Realme برگزار شد که در آن از 8 شگفتی نسل هشتم جدید رونمایی می شود و یکی از آنها می تواند Realme Buds Air Neo از این شرکت باشد و دیگری Realme Buds Q. اکنون. پوستر رسمی پیش پرده های جدید قبل از معرفی توسط این شرکت فاش شد.

ویژگی های Realme Buds Q:

پوستر امروز با برخی مشخصات در مورد محصول فاش شد. پوستر می گوید که این محصول فقط 3.6 گرم وزن دارد و هیچ اضافه ای از گوش ها خارج نمی شود. تصاویر نشان می دهد که realme Q در یک حالت سنگریزه شکل و رنگ سیاه و سفید قرار دارد.

این تیزر همچنین هزینه Realme Buds Q را فاش می کند ، این محصول از 28 دلار ، 42 دلار و 56 دلار شروع می شود.

جزئیات عرضه محصول در تاریخ 25 ماه مه:

مدهاو شیث ، مدیرعامل Realme ، توییتی را به اشتراک گذاشت که معرفی Buds Air Neo در بازار هند را نشان می دهد. علاوه بر این ، وی همچنین در مورد تلفن های هوشمند Realme X50 Pro Player Edition ، Realme Smart TV و Realme Watch صحبت کرده است.

از آنجاییکه Buds Air Neo ، شرکت Realme بیشتر به جوانان متمرکز شده است ، بنابراین انتظار داریم قیمت مناسب آنها (حدود 40 دلار) باشد. ایربادزهای جدید بی سیم این شرکت اکنون با جزئیات کامل و مشخصات به صورت آنلاین فاش کرده اند.

در مورد طراحی ، به نظر می رسد هدفونهای بی سیم آینده  شرکت همان مدل اصلی هستند. در حالی که، این محصول در سه گزینه رنگ سفید ، قرمز و زیتون سبز موجود است. علاوه بر این، در مورد شارژ ، یک چراغ LED را نشان می دهد تا وضعیت باتری و یک دکمه جهت هماهنگ سازی را نشان دهد.

اگرچه این هدفون با پشتیبانی از شارژ بی سیم همراه خواهد بود و از درگاه میکرو USB برای شارژ شدن برخوردار است ، اما فاقد پورت USB Type-C خواهد بود.

علاوه بر این ، هدفون همچنان به داشتن چیپست R1 اختصاصی برای کیفیت بهتر صدا و بلوتوث 5.0 برای ارتباط با تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها ادامه خواهد داد. پس از آن ، شرکت Realme اعلام کرد که هدفون گوش نیز ویژگی منحصر به فرد بازی را ارائه می دهد که تاخیر در تأخیر سیگنال را تا 51 درصد کاهش می دهد ، اما در کاهش عمر باتری شکی نیست.

شما دوست دارین ریلمی بادز کیو چه شکلی باشه؟ آیا مایل به خریدش هستین؟

دیدگاه شما

 

هدفون بلوتوث Mi Sports Bluetooth Earphones mini هدست Mi Bluetooth Headset mini

نشت: می بند 5 دارای سنسور SpO2، الکسای آمازون و بیشتر خواهد بود

مقاله قبلی

نسخه پایدار و جهانی MIUI 12 برای چند دستگاه منتشر شد!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *