خبر

نشت: می بند 5 دارای سنسور SpO2، الکسای آمازون و بیشتر خواهد بود

0

می بندهای شیائومی یکی از محبوبترین تحلیل فیتنس در بازار می باشد. آخرین سری ارائه شده، می بند 4، بهبودهایی مثل صفحه نمایش OLED رنگی، عملکردهای فیتنس بیشتر، XioaAI دستیار صوتی (فقط در چین) و بیشتر را به همراه داست. از آنجاییکه نسخه جدیدتر آن که می بند 5 نامیده شده و به زودی راهی بازار خواهد شد، بعضی از ویژگی های آن در اینترنت نشت پیدا کرده است.

ویژگی های شیائومی می بند 5

اخیرا، هوامی، سازنده می بندها، گزارش مالی فصل اول سال 2020 را ارائه کرد. از طرف مدیر عامل اجرایی شرکت، ارائه نسخه 5 می بند به بازار در ادامه سال جاری تایید شد. حالا بعد از یک هفته ویژگ های فیتنس آن درز پیدا کرد.

بر اساس گفته ها، دقیقا شبیه سال های اخیر، 2 مدل از می بند 5 وجود خواهد داشت، یکی برای چین و دیگری برای بازارهای جهانی. اما اختلاف آن ها، بر خلاف نسل های قبل خیلی کم خواهد بود.

در سطح بین المللی ، Xiaomi Mi Band 5 با نام Mi Smart Band 5 شناخته می شود ، یک برند جدید که در آخرین مدل معرفی شده است. مدل جهانی با شماره مدل XMSH11HM همراه خواهد بود که مطابق با شماره مدل Mi Smart Band 4 XMSH10HM است.

طبق معمول، نسخه بین المللی برای پرداخت های بدون تماس، NFC را ندارد. اما این بار در هر دو نوع، آمازون الکسا را خواهیم داشت. Mi Band 5 با دستیار صوتی XiaoAI همراه است اما محدود به چین است.

علاوه بر این، Mi Band 5 همچنین به سنسور SpO2 مجهز شده است تا سطح اکسیژن خون را کنترل کند. همچنین، دارای ویژگی هایی مانند PAI (Personal Activity Intelligence -فعالیت های هوشمند شخصی) است که در محصولات هوامی Amazfit موجود است.

با گفتن این موضوع، قرار بود شیائومی می بند 5 در هفته اول ژوئن (اواسط خرداد) در چین روانه بازار شود. اما با توجه به شرایط فعلی گفته می شود که تا اواخر ژوئن (نیمه اول تیرماه) یا اوایل ژوئیه (نیمه دوم تیرماه) به تعویق افتاده است. از این رو، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که یک یا دو ماه راه اندازی جهانی از آن آغاز شود.

Mi A3 اندروید 10 (دوباره) را با پچ امنیتی مه 2020 در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

معرفی Realme Buds Q و چند محصول دیگر در 25م مه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *