خبر

شیائومی ردمی نوت ۶ پرو معرفی شد؛ چهار دوربین هوشمند در یک گوشی

0

گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو رسما در تالار گفتگوی سایت شیائومی معرفی شد، اما به نظر می‌رسد هنوز این گوشی به صورت رسمی و در خارج از این تالار معرفی نشده است.

به هر ترتیب در تصاویر تبلیغاتی رسمی مربوط به این گوشی آمده که ردمی نوت ۶ پرو نخستین گوشی مجهز به ۴ دوربین best fixer مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت شیائومی است.

همچنین این نخستین گوشی شیائومی خواهد بود که به دو ماژول دوربین دوگانه تجهیز می شود. این دوربین‌ها از فناوری بوکه دینامیک هوش مصنوعی و پرتره نسخه ۲٫۰ هوش مصنوعی شیائومی نیز بهره‌مند هستند.

https://shiraz-market.com/wp-content/uploads/2018/09/xiaomi-redmi-note-6-pro-4-620x310.jpg

دوربین دوگانه اصلی این گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

این می‌تواند شما را به یاد گوشی ردمی نوت ۵ پرو بی‌اندازد، اما قابلیت‌های جدیدی از قبیل پیکسل‌های بزرگ‌تر (۱٫۴ به جای ۱٫۲۵ میکرون پیکسل)، دیافراگم روشن‌تر (f/1.9 به جای f/2.2) و فوکوس خودکار Dual Pixel در آن گنجانده شده است. اما همانند برادر خود از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو نیز به دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی تجهیز شده است.

قیمت شیائومی ردمی نوت ۶ پرو

یک نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی IPS LCD به همراه تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی بر روی قاب جلویی گوشی جدید شیائومی جای خوش کرده است.

شیائومی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی این گوشی را به ۸۶ درصد ارتقا بخشیده است.

حتی وعده داده شده که این نمایشگر از شفافیت ۵۰۰ نیتی برخوردار بوده و با گوریلا گلس ۲٫۵D محافظت می‌شود. دیگر موارد نسبت به شیائومی ردمی نوت ۵ بدون تغییر مانده‌اند؛ تراشه اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام در قلب تپنده‌ی آن جای گرفته است، یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

قیمت این گوشی نیز ۲۱۵ دلار اعلام شده است.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مطابق نسل گذشته وظیفه‌ی تامین انرژی روشن ماندن نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۶ پرو را بر عهده دارد.

این باتری ۶ ساعت بازی و ۸٫۵ ساعت پخش ویدیوی بدون توقف را وعده می‌دهد. این گوشی همچنین به صورت استاندارد در رنگ مشکی عرضه خواهد شد، اما نسخه‌های رزگلد و آبی آن نیز به فروش خواهند رسید. فریم دور این گوشی فلزی بوده و پنل پشتی آن برای ارائه اتصال بیسیم بهتر از جنس پلاستیک است.

 

منبع : gsmarena

ردمی ۶ پرو، می مکس ۳ و می پد ۴ شیائومی به‌زودی رونمایی می‌شوند

مقاله قبلی

ایرداتز پرو؛ هدفون بی سیم شیائومی در رقابت با ایرپاد اپل رونمایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *