خبر

لحظه شماری برای رونمایی از شیائومی می ۸

1

شیائومی می ۸ به عنوان پرچمدار جدید کمپانی چینی به همراه چند محصول تازه‌ی دیگر تا کمتر از ۱۰ روز آینده رونمایی خواهد شد.

 

سران کمپانی Xiaomi به تازگی ۳۱ می (برابر با دهم خرداد ماه) را به عنوان موعد رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کردند که به احتمال فراوان گوشی شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) نیز در همان تاریخ به طور رسمی معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود در این مراسم که شهر شنژن از آن میزبانی خواهد کرد علاوه بر این پرچمدار، محصولات دیگری از جمله دستبند هوشمند Mi band 3هم رونمایی شوند.

گمانه‌زنی‌های پیشین از معرفی گوشی می مکس ۳ نیز در این تاریخ حکایت داشتند اما این موضوع را باید منتفی دانست؛ چرا که به تازگی مدیر عامل شیائومی به روشنی از رونمایی این گوشی هوشمند در ماه ژوئن خبر داده است.

در مقطع فعلی تنها اطلاعات رسمی در مورد رویداد شنژن، تاریخ ذکر شده است اما می‌توان حدس زد ستاره‌ی صحنه در این مراسم، نه Xiaomi mi 7 بلکه Xiaomi mi 8 خواهد بود که در هشتمین سالگرد تاسیس کمپانی رونمایی خواهد شد .

در گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده پیرامون این پرچمدار از فناوری نشخیص چهره سه بعدی ، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین بهره مند از هوش مصنوعی با توانایی زوم اپتیکال ۲x به عنوان بارزه های اصلی یاد شده است. لازم به ذکرز است که از اطلاعات مندرج در تاییدیه نهاد هایی چون FCC و ۳C میتوان نسبت به وجود دو مدل از این محصول با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵V/3A و ۱۲V/1.5A مطمئن بود.

 

منبع : gsmarena

شیائومی می ۶X معرفی شد؛ صفحه ۶ اینچی ، دوربین دو گانه ، پردازنده قدرتمند ۶۶۰ اسنپدراگون

مقاله قبلی

شیائومی Mi 8 ؛ نخستین گوشی اندرویدی با تشخیص چهره ۳ بعدی

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. عالیه ، به امید ورود این گوشی به ایران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *