خبر

شیائومی می ۶X معرفی شد؛ صفحه ۶ اینچی ، دوربین دو گانه ، پردازنده قدرتمند ۶۶۰ اسنپدراگون

0

شیائومی روز گذشته ، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی می ۶ ایکس را با دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و نمایشگر ۱۸:۹ معرفی کرد.

 

گوشی هوشمند جدید شیائومی از دوربین دوگانه بهره می‌برد و چینی‌ها مدعی هستند که محصول میان‌رده‌ی sexual orientation discrimination click for info آن‌ها از دستگاه‌های پرچم‌داری نظیر اوپو R15 و آیفون ۱۰ نیز عملکرد بهتری دارد.

مهم‌ترین نکته‌ درباره‌ی می ۶X که در بازارهای جهانی با نام شیائومی می A2 عرضه خواهد شد، دوربین دوگانه‌ی این محصول است.

سنسور اصلی به‌کاررفته در دوربین پشتی این گوشی، نمونه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی IMX486 سونی با ابعاد پیکسل ۱.۲۵ میکرومتری است که در پسِ لنزی با دیافراگم f/1.75 قرار دارد. دوربین دوم نیز که برای ثبت تصاویر پرتره‌ی بهتر و عملکرد مطلوب در محیط‌های کم‌نور به‌کار می‌رود از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX376 سونی به‌کار می‌رود، خاطرنشان می‌کنیم که این سنسور در دوربین سلفی می ۶ ایکس نیز به‌کار رفته است.

 

طبق اعلام شیائومی، دوربین دوم Mi A2 مشابه آنچه پیش‌تر در گوشی‌های اوپو R15 و وان پلاس ۵ تی دیده بودیم، با تجمیع چهار به یک پیکسل‌ها، تصاویر بهتری را در محیط‌های کم‌نور ثبت می‌کند؛ البته دوربین دوگانه‌ی می ۶ ایکس به لطف هوش مصنوعی می‌تواند بیش از ۲۰۰ نوع صحنه، ۱۲ حالت پرتره‌ی مختلف را تشخیص دهد.

این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه خواهد شد؛ این تراشه از هشت هسته‌ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۱۲ بهره می‌برد.

شیائومی محصول میان‌رده‌ی جدید خود را در مدل‌های مختلف با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نمایشگر Mi6X با نمونه‌ی به‌کاررفته در ردمی نوت ۵ پرو یکسان است، این نمایشگر از پنل LCD با ابعاد ۵.۹۹ اینچی و رزولوشن +FHD بهره می‌برد. اگرچه میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها در پنل پشت خود حسگر اثر انگشت دارد، اما از سیستم تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه با اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی MIUI 9.5 عرضه خواهد شد و همچنین رام تعبیه شده نسخه های اپدیت را دریافت میکند.

انرژی مورد نیاز می ۶ ایکس را یک باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند، بدیهیست که فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز امکان شارژ گوشی را در مدت کوتاه در اختیار کاربر قرار دهد. شیائومی Mi 6X در پنج رنگ متنوع روانه‌ی بازار خواهد شد و قیمت حدودی ۲۵۰ دلاری را برای این دستگاه در نظر دارند .

 

منبع : xda-developers.com

چرا در میان رده ها باید Note 4X بخریم ؟

مقاله قبلی

لحظه شماری برای رونمایی از شیائومی می ۸

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *