خبر

چرا در میان رده ها باید Note 4X بخریم ؟

3

Note 4X سلطان میان رده های اندرویدی

اگر شما هم به دنبال خرید یه گوشی میان رده عالی هستید پیشنهاد میکنم مقاله امشب مجله شیراز مارکت را درباره Note 4X بهترین میان رده اندرویدی بازار از دست ندهید …

شما چه انتظاراتی از تلفن همراه خود دارید ؟

در این مقاله سعی کردیم با توجه به رنج قیمتی تلفن های همراه ( ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان ) بررسی دقیقی انجام دهیم و شما را به این نتیجه برسانیم که چرا Note 4X بهترین است .

اینترنت پر سرعت

استفاده از شبکه مبتنی بر Cat6 در Note 4X شما به سریعترین اینترنت نسل چهار کشور براحتی دسترسی خواهید داشت که در این رنج قیمتی رقبای قابل رقابتی نخواهید یافت .

بازی و برنامه های کاربردی

با چیپست هشت هسته ای Snapdragon 625 و پردازنده گرافیکی Adreno 505 هیچ مشکلی در اجرای برنامه های کاربردی و اجرای روان بازی های نه چندان سنگین نخواهید داشت و حتی سنگین ترین بازی ها را نیز میتوانید با نرخ فریم قابل قبولی بدون نگرانی از گرم شدن گوشی اجرا کنید که باز هم با بررسی رقبا به گزینه قابل رقابتی بر نخوردیم .

نمایش فیلم و تصویر

چه چیزی شگفت انگیز تر از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن Full HD و تراکم پکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچ برای یک میان رده ؟! حتی در تلفن های هوشمند بعضا تا رنج ۲ میلیون تومان نیز شما به صفحه نمایش هایی با مشخصاتی مشابه برخواهید خورد پس اگر بیشتر زمان خود را به دیدن فیلم با گوشی میگذرانید یک انتخاب عالی و مقرون بصرفه پیش روی شماست .

فیلم و عکسبرداری

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی با کیفیت شاید در نور کم کمی شما را نا امید کنند اما در شرایط نوری مناسب رضایت کامل شما را بدست خواهند آورد که البته بازهم با توجه به رقبا تنها میتوانید در Nokia 6 دوربین بهتری با همین رنج قیمتی بیابید که باید قید پردازنده Snapdragon 625 را زده و به پردازنده ۴۳۰ اکتفا کنید !

پخش موسیقی

اسپیکر قدرتمند Note 4X صدای واضح ، رسا و با کیفیت را برای شما تامین می کند و برای پخش موسیقی هیچ نگرانی نخواهید داشت البته لازم به ذکر است بایستی سطح توقع شما در حد اسپیکر تلفن همراه باشد نه یک سینمای خانگی یا سیستم صوتی !

امن و کاربردی

استفاده از سنسور اثر انگشت ، بدنه فلزی ، باتری قدرتمند و همینطور یک رابط کاربری عالی از دیگر نقاط مثبتی است که میتوانید با خرید Note 4X بدست آورید .

اولین گوشی های ۵G

مقاله قبلی

شیائومی می ۶X معرفی شد؛ صفحه ۶ اینچی ، دوربین دو گانه ، پردازنده قدرتمند ۶۶۰ اسنپدراگون

مقاله بعدی

3 نظرات

  1. سلام من این گوشی رو تابستون از شیراز مارکت گرفتم
    کلا اهل تنوع هستم و این پانزدهمین گوشی که دارم اما خداییش ازین به بعد از روی برند شیاوومی تکون نمیخورم .. بیش از اون چیزی که فکر میکردم راضیم ازش تا حالا شش بار گوشیم آپدیت شده و به هیچ عنوان از هیچ نظری نسبت به حتی تمام پرچمدارا چیزی کم نداره .. دریغ از حتی یک بار گیر کردن یا اذیت کردن … بینظیره
    حتی از بقیه گوشی های شیاومی هم بهتره

  2. گوشی فوق العاده ای هست شش ماهه خریدم واقعآ راضی هستم

  3. استثنایی این گوشی واقعا تو میان رده ها رو دست نداره ،هیچ وقت کم نمیاره ،حیف که وسایل جانبی این گوشی رو نمیارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *