خبر

امنیت کامل با رابط کاربری MiUi شیائومی

0

اهمیت امنیت

امروزه با توجه به اینکه اکثر کاربران اطلاعات مهم و شخصی خود را در تلفن های همراه ذخیره و با خود جا بجا می کنند ، امنیت یکی از مهم ترین عوامل کلیدی انتخاب تلفن همراه می باشد ، امروز در مجله شیراز مارکت به بررسی و تحلیل امنیت در رابط کاربری MiUi می پردازیم .

عملکرد MiUi در امنیت و بهینه سازی

در رابط کاربری MiUi موارد امنیتی از هسته تا لایه اصلی بسیار محتاطانه اعمال شده اند و نیاز کاربر را به هر گونه نرم افزار امنیتی و بهینه ساز را رفع می کند این مورد در بیشتر شرکت های سازنده تلفن همراه رعایت نشده و کاربر مجبور به استفاده از اپلیکیشن های امنیتی و بهینه ساز رایگان یا پولی می کند که در موارد رایگان تبلیغات مزاحمت زیادی برای کاربر ایجاد می کند و در سایر موارد نیز کاربر مجبور به پرداخت هزینه افزوده خواهد بود .

آنتی ویروس و عملکرد های امنیتی

اپلیکیشن Security در MiUi با استفاده از هسته اپلیکیشن های امنیتی Tencent , AVL , AVAST که در خود برنامه قابل انتخاب هست از نظر امنیتی و مقابله با ویروس ها شما را بطور کامل بی نیاز می کند و هیچ هزینه ای مبنی بر استفاده از این اپلیکیشن نخواهید پرداخت .

بهینه سازی و مدیریت حافظه

شیائومی در این بخش نیز با استفاده از هسته اپلیکیشن های Tencent , Clean Master که توسط  خود کاربر نیز قابل تغییر هست دستگاه شما را بهینه سازی و از هر گونه فایل اضافی پاکسازی میکند که باز هم این مورد بطور رایگان در اختیار کاربران می باشد .

مدیریت دسترسی ها

در MiUi دسترسی هر کدام از اپلیکیشن ها به تفکیک و با جزئی ترین دسترسی ها قابل مدیریت می باشد که باعث جلوگیری از دسترسی های اضافی اپلیکیشن ها و سو استفاده آنها می شود .

بلاک لیست

گاهی تماس ها یا پیامک های تبلیغاتی و یا مزاحمی برای کاربر ارسال می شود که بوسیله ابزار بلک لیست پیشفرض خود گوشی براحتی میتوان از این موارد نیز جلوگیری کرد .

بهینه ساز مصرف باتری

گوشی های شیائومی با وجود باتری های قدرتمند دارای بهینه ساز باتری اختصاصی هستند که استفاده از آن موجب افزایش طول عمر و کارایی باتری خواهد بود .

بهینه ساز و مدیریت مصرف داده

کنترل مصرف ترافیک داده ها براحتی در MiUi و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ی اضافه ای قابل انجام و رهگیری است .

تمام چیزی که از شیائومی Mi 7 می دانیم !

مقاله قبلی

شیائومی ردمی نوت ۵ و شیائومی ردمی نوت ۵ پرو معرفی شدند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *