خبر

شیائومی قصد عرضه پرچمداران خود در بازار آمریکا را دارد

0

با توانایی شایانی که این کمپانی از خود نشان داده است، توانسته‌ بازار خود را در چین به تسخیر در آورند.به‌ نظر می‌رسد که شیائومی نیز قصد دارد برای ورود به خاک ایالات‌ متحده آمریکا و گسترش بازار خود، با سران این کشور دیدار کرده و وارد مذاکره شود.

پیش‌تر مطلع شدیم که هواوی قصد دارد گوشی پرچم‌دار جدید خود، یعنی میت ۱۰ پرو را با کمک اپراتورهای وِرایزن و AT&T، برای مشتریان آمریکایی خود عرضه کند. حال گویا شرکت رقیب و هم‌وطن هواوی، یعنی شیائومی نیز به بازار آمریکا پا می‌گذارد. مسلماً با ورود هواوی و شیائومی به بازار این کشور، کار برای برن د های معتبر این کشور سخت خواهد شد و می‌توان انتظار گرایش برخی از کاربران این شرکت‌ها به نمونه‌های چینی تازه‌وارد را داشت.

طبق گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، این شرکت در ۲ سال آینده قصد معرفی پرچم‌داران خود در ایالات‌متحده آمریکا را دارد. برای شروع کار، این شرکت قصد دارد فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در سراسر این کشور راه‌اندازی کند؛ قرار است این فروشگاه‌ها در ابتدا محصولات جانبی شیائومی را بفروشند. شیائومی با این اقدام قصد دارد برند خود را در ایالات‌ متحده بیشتر جا بیندازد و عرصه‌ را برای ظهور تلفن‌ همراه پرچم‌دار خود آماده کند.

با توجه به اتفاقات اخیر و ورود چینی‌ها به بازار ایالات‌ متحده، باید ببینیم آیا شاهد حضور گسترده‌تر برندهای اپل و سامسونگ در بازار چین خواهیم بود یا خیر؛ اما موضوع مشخص، راه سختِ این شرکت‌ها برای حضور در بازار  چین است.

 

منبع : phonearena

سیگار الکترونیکی A&D شیائومی

مقاله قبلی

شیائومی می مکس ۳ به نمایشگر ۷ اینچی و باتری قدرتمند ۵۵۰۰ مجهز خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *