خبر

مشخصات فنی شیائومی می میکس ۲ فاش شد!

0

در شرایطی که توجه تمام کاربران به گوشی جدید شیائومی می۶  جلب شده است، فروشگاه اینترنتی “GearBestt” با لو دادن اطلاعات مربوط به مشخصات فنی شیائومی می میکس ۲ (Xiaomi Mi Mix 2)، تصویر آن را نیز پیش روی کاربران قرار داده که در نوع خود جذاب است.

اواسط اسفندماه سال گذشته شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد نمایشگر شیائومی می میکس ۲  ۹۳ درصد صفحه نمایش را اشغال می‌کند؛ موردی که البته در این عکس نیز به وضوح دیده می‌شود. ولی این روزها یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای کاربران هنگام خرید تلفن های هوشمند، دوربین سلفی است. به همین جهت احتمالا شیائومی برای کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش، آن را فدا نخواهد کرد! در واقع در این تصویر خبری از دوربین دوم نیست و ریسک بزرگی برای بازار فروش این گوشی محصوب میشود.

به هر صورت با عبور از رندر احتمالا تقلبی این گوشی، به مشخصات فنی شیائومی می میکس ۲ میپردازیم.

 

با توجه به اطلاعات مندرج در وب‌سایت “GearBest”، گوشی می میکس ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز می‌شود که در این صورت تفاوت چندانی میان آن با شیائومی Mi 6 وجود نخواهد داشت. همچنین به نظر این گوشی قرار است در سه نسخه مختلف با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور ۸ گیگابایت حافظه رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش رسد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توان به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۴۰، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی ۱۹ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی (که البته در تصویر دیده نمی‌شود!) اشاره کرد. خوشبختانه این سایت اطلاعات مربوط به ابعاد گوشی شیائومی می میکس ۲ را نیز اعلام کرده است که هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد!

 

 

منبع: GSMarena

شیائومی می ۶ معرفی شد؛ دوربین دوگانه در کنار پردازنده‌ای فوق العاده

مقاله قبلی

آموزش ساخت اکانت شیائومی (Mi Account)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *