خبر

مشخصات احتمالی شیائومی می مکس ۲ در بنچمارک GFXBench؛ یک فبلت فراتر در راه است..

0

شیائومی این روزها به شدت مشغول کار بر روی محصولات جدید خود است. آن‌ها قصد دارند در ماه جاری میلادی از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود، شیائومی می ۶(Xiaomi Mi 6) پرده برداری کنند و همین چند روز پیش بود کهتبلت جدید شیائومی می پد ۳ (Xiaomi Mi Pad 3) را نیز معرفی کردند. اما به نقل از شایعاتی که چندین هفته‌ای است شنیده می‌شود، دومین نسل از گوشی غول پیکر و بزرگ آن‌ها نیز در ماه مه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

شایعاتی که پیشتر شنیده بودیم ادعا می‌کردند این گوشی که احتمالا شیائومی می مکس ۲ نام خواهد داشت از یک نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی (هم اندازه نمایشگر نسخه اول این گوشی) بهره می‌برد و در زیر قاب آن نیز شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهیم بود. همچنین اگر اطلاعات درست باشد، گوشی آینده شرکت شیائومی از یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت (با پشتیبانی از شارژ سریع) بهره می‌برد.

 

اما امروز یک دیوایس جدید برند شیائومی در پورتال GFXBench رویت شد. این محصول که حاوی کد نام شیائومی اکسیژن (Xiaomi Oxygen) است، با توجه به مشخصاتی که دارد احتمالا همان گوشی شیائومی می مکس ۲ خواهد بود. به نقل از این بنچمارک های تازه رویت شده، گوشی شیائومی اکسیژن یا همان شیائومی می مکس ۲ از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد و از یک چیپست ۸ هسته‌ای با سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ قدرت می‌گیرد. این چیپ می‌تواند اسنپداگون ۶۶۰ شرکت کوالکام باشد که با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز همراه خواهد بود. همچنین در راس بخش نرم افزاری این تلفن نیز رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا حضور دارد.

دوربین اصلی دومین نسل Mi Max از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت ضبط ویدیوهای ۴K و همراه با قابلیت‌های مختلف دیگری نظیر فوکوس خودکار، تشخیص چهره و غیره استفاده می‌کند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی گوشی به کار رفته که می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۲۵۹۲×۱۹۴۴ پیکسل را تهیه کند. از دیگر مشخصات شیائومی می مکس ۲ می‌توان به پشتیبانی از NFC نیز اشاره کرد.

لازم به ذکر است، می مکس شرکت شیائومی از یک نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی Full HD، چیپست اسنپدراگون ۶۵۲، رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. یک باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در آن به کار رفته است. بنابراین به نظر می‌رسد کمپانی سازنده بیشتر از ارتقا سخت افزار داخلی تمرکز خود را بر روی کاهش حاشیه‌های فعلی نمایشگر، بهبود ارگونومی کلی گوشی و همچنین بهبود رابط کاربری شیائومی می مکس ۲ گذاشته است.

شیائومی mi6 احتمالا ۲۹ فروردین معرفی خواهد شد

مقاله قبلی

دوربین جدید شیائومی Mi Panaromic Camera ؛ همراه دو سنسور برای تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *