خبر

شیائومی mi6 احتمالا ۲۹ فروردین معرفی خواهد شد

0

شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن، گوشی‌ هوشمند xiaomi mi6در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) معرفی خواهد شد.

 

در طی چند هفته‌ی گذشته بارها شاهد انتشار خبرها و شایعات مختلف در مورد شیائومی می ۶ بوده‌ایم و بر این اساس، انتظار می‌رود این محصول در تاریخ ۱۱ آوریل رسما معرفی شود.پس از مدتی خبر دیگری منتشر شد که زمان معرفی این دستگاه را ۱۶ آوریل اعلام کرده بود و امروز هم شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که تاریخ احتمالی معرفی پرچم‌دار جدید شیائومی را ۱۸ آوریل (۲۹۹ فروردین) اعلام می‌کند. البته ما نمی‌توانیم این خبر را تأیید کنیم؛ چراکه این گزارش از جانب منابع ناشناس چینی منتشر شده است.

 

همان‌طور که اشاره شد، تقریبا در تمام شایعات مربوط به گوشی هوشمند شیائومی می ۶ زمان معرفی این محصول یکی از روزهای ماه آوریل اعلام شده است و به نظر می‌رسد کمپانی مورد اشاره به‌احتمال زیاد پرچم‌دار جدید خود را در همین بازه‌ی زمانی معرفی خواهد کرد. تاکنون رندرهای مختلفی از گوشی مورد بحث فاش شده است که برخی از آن‌ها با هم تفاوت دارند و بنابراین نمی‌دانیم دقیقا باید انتظار چه ظاهر و شکلی از می ۶ داشته باشیم. برخی از شایعات این موضوع را تأیید کرده‌اند که جنس بدنه‌ی پرچم‌دار بعدی شیائومی فلز و شیشه است؛ البته احتمال تولید مدلی با بدنه‌ی سرامیکی هم وجود دارد. این گوشی هوشمند بنا به خبرهایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است، گواهی IP68 دارد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت خواهد داشت. افزون بر آنچه گفته شد، بر طبق بیشتر شایعات مرتبط با گوشی هوشمند شیائومی می ۶، این محصول از سنسور عنبیه‌ (Iris Scanner) نیز بهره خواهد برد و این مورد در تیزرهای منتشرشده از جانب شیائومی نیز تقریبا تأیید شده است.

 

حال اگر اطلاعات شایع‌شده در مورد گوشی می ۶ صحت داشته باشند؛ این محصول در دو مدل شیائومی می ۶ و شیائومی می ۶ پلاس معرفی خواهد شد. علاوه بر این مشخصات فنی این دو مدل نیز اخیرا فاش شده است. بر اساس جزئیات منتشرشده از این دو دستگاه، انتظار می‌رود گوشی هوشمند شیائومی می ۶ به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی مجهز شود که از این نظر دقیقا شبیه به شیائومی می ۵ است. همچنین گفته‌ می‌شود شیائومی می ۶ پلاس مجهز به یک پنل ۵.۷ اینچی فول اچ‌دی خواهد بود. مدل معمولی گوشی یادشده در دو نسخه با رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و مدل پلاس این محصول فقط با رم ۶ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. حال اگر این مشخصات واقعی باشند، گوشی هوشمند شیائومی می ۶ از یک دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی (IMX400 سونی) بهره خواهد برد و این در حالی است که انتظار می‌رود می ۶ پلاس به دو دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی مجهز شده باشد. البته شاید باور اینکه شیائومی از دوربین‌های متفاوتی در دو گوشی یادشده استفاده کند کمی سخت است؛ اما در هر صورت احتمالات مختلفی در این رابطه وجود دارد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی رسمی پرچم‌داران جدید شیائومی باقی نمانده است، مطمئنا به‌زودی از تمام ویژگی‌های این دو محصول آگاه خواهیم شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

مشخصات احتمالی شیائومی می مکس ۲ در بنچمارک GFXBench؛ یک فبلت فراتر در راه است..

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *