خبر

قیمت نسخه‌های مختلف شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5)، فاش شد؛ گران‌ترین مدل این پرچم‌دار، تنها ۴۷۲ دلار قیمت دارد

0

Xiaomi Mi 5

تاکنون، شایعات زیادی از شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) منتشر شده است و علافه‌مندان به گوشی‌های‌هوشمند، بی‌صبرانه در انتظار معرفی رسمی این پرچم‌دار خوش‌قیمت هستند. مشخصات‌فنی زیادی از شیائومی می ۵ فاش شده است و تصاویر نسبتاً زیادی نیز، از این مدل انتشار یافته؛ تصاویری که در برخی موارد با یک‌دیگر تمایز دارند یا حتی، شایعات قبلی را نقض می‌کنند. بنابراین، کاربران بیشتر به‌دنبال قیمت حدودی پرچم‌دار آینده شیائومی هستند زیرا اطلاعات زیادی از قیمت شیائومی می ۵ تاکنون، منتشر نشده است. حال تصویری منتشرشده که به‌نظر می‌رسد قیمت رسمی این گوشی را فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر درباره قیمت شیائومی می ۵، همراه ترنجی باشید.

گفته می‌شود که قیمت شیائومی می ۵، کمی بالاتر از شیوه قیمت‌گذاری است که این شرکت چینی تاکنون دنبال کرده؛ علاوه‌براین، گفته می‌شود که شیائومی می ۵ در ۴ مدل (به‌جای دو مدل) متفاوت عرضه خواهد شد که قیمت هرمدل در یک تصویر تازه، فاش شده است.

mi 5

بنابر تصویر منتشرشده، شیائومی می ۵ با بدنه‌ای تمام‌فلزی و تجهیز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، ۲۱۹۹ یوآن (حدوداً ۳۳۵ دلار) قیمت‌گذاری شده است. نسخه متفاوت شیائومی می ۵ با بدنه تمام‌فلزی به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، مجهز شده است که این مدل، تنها ۲۵۹۹ یوآن (۳۹۶ دلار) قیمت دارد. نتایج به‌دست‌آمده از بررسی عملکرد تک‌هسته و چندهسته شیائومی می ۵ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم، به‌ترتیب  ۲۱۸۲ و ۴۸۹۲ امتیاز بوده است.

به‌نظر می‌رسد عرضه نسخه شیشه‌ای شیائومی می ۵، هم‌چنان برای این شرکت از اهمیت برخورددار است و شیائومی می ۵ با بدنه‌ای تمام شیشه‌ای، نمایشگر ۲K، شیشه ۲٫۵ بعدی منحنی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی ارایه شود؛ قیمت این مدل بنابر تصویر منتشرشده، تنها ۴۲۶ دلار است. نسخه متفاوت شیائومی می ۵ با بدنه شیشه‌ای، در یک مدل متفاوت با ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد که ۴۷۲ دلار قیمت دارد.

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، شیائومی می ۵ در تاریخ ۲۴ فوریه ( ۵ اسفندماه)، پس از نمایشگاه بهاره چین، رونمایی خواهد شد.

لنوو K5 Note با تراشه‌ی Helio P10 و بدنه‌ی تمام فلزی معرفی شد

مقاله قبلی

انتشار تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند OPPO FIND 9

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *